حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در شهرستان جاسک 
    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
    شناسه : 7796
    بازدید 1372
    22
    به مناسبت هفته کار و کارگر؛ دریانیوز// رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع)، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر یادواره شهدای کارگر ( شهید ابراهیم فراهم) و تجلیل از خانواده شهدا و کارگران نمونه در شهرستان جاسک برگزار شد.  
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

     

    دریانیوز// رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع)، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر یادواره شهدای کارگر ( شهید ابراهیم فراهم) و تجلیل از خانواده شهدا و کارگران نمونه در شهرستان جاسک برگزار شد.

    این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار جعفر اسلامی مسئول ستاد تخصصی اقشار سپاه استان و سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، فرماندار، شهردار، امام‌ جمعه و فرمانده سپاه شهرستان و حضور پرشور مردم ولايت مدار جاسکی و جمعی از کارگران و کارفرمایان برگزار شد.

    سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی در این مراسم ضمن تبریک هفته کار و کارگر و گراميداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید کارگری در کشور، اظهار کرد: شهدا مایه قدرت و عزت کشور هستند و ما مدیون شهیدا گرانقدر هستیم.

    وی در ادامه افزود: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و شهدایی که با گذشتن از جان و مال خود به ما عزت دادند تا ما آسوده زندگی کنیم.

    رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه در استان ۷۶ شهید کارگری داریم، خاطرنشان کرد: ما باید راه و رسم شهدا را در زندگی ساری و جاری کنیم.

    سرهنگ‌ پاسدار شهبازی، بیان کرد: بدون شک رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی کارآمد است؛ زیرا استقلال یک کشور وابسته به کار است و کارگران به عنوان سودمندترین قشر کشور به معنای واقعی کلمه ستون اصلی رشد تولید هستند.

    وی در پایان هفته کارگر را فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به دستان پينه بسته کارگران دانست و ابراز کرد: کارگرانی که در خط مقدم پیشرفت و خودکفایی قرار دارند که با همت بزرگ خود زمینه توسعه، عمران و آبادانی را برای کشور به ارمغان می آورند و مجاهدانه در این مسیر در حال جهاد هستند و باید بر دستان کارگران بوسه زد.

    لازم به ذکر است: در سفر رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به شهرستان جاسک علاوه بر برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و کارگران نمونه و افتتاح پایگاه بسیج از مجموعه بزرگ مکران ساحل هم بازدید کرد.

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.