حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برگزاری پویش ملی کاغذ مهربانی در هرمزگان
    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۹
    شناسه : 2133
    بازدید 1644
    9
    مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری پویش ملی کاغذ مهربانی هم زمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری پویش ملی کاغذ مهربانی هم زمان با سراسر کشور در این استان خبر داد. محمد قویدل در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: با توجه به شعار کاغذ زباله نیست و در راستای کمک به طبیعت، تقویت فرهنگ صرفه‌جویی، بازیافت و احترام به محیط زیست، به مناسبت روز جهانی طبیعت، این پویش ملی هم زمان با سراسر کشور در دبیرستان دوره اول متوسطه دخترانه جامعه الزهرا(س ) ناحیه یک بندرعباس برگزار شد.

    وی افزود: از جمله اهداف مهم برنامه، کیفیت بخشی آموزش با تقویت مهارت آموزی است و پویش کتاب خوانی نیز همچون دیگر مهارت‌های فرهنگی و مذهبی که تاثیرات خود را دارند، می‌تواند قدم بزرگی در مسیر نجات طبیعت از آلاینده‌ها باشد.مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: استفاده از مشارکت اولیا و دانش آموزان برای تقویت زیرساخت‌ها و رفع نیاز مدارس، کمک بزرگی در راستای کیفیت بخشی به جریان تعلیم و تربیت محسوب می‌شود.

    قویدل ادامه داد: با انجام این پویش دانش آموزان می‌توانند با اهدا کتب درسی و دفاتر در تجهیز کارگاه کار و فناوری، کلاس درس فرهنگ و هنر و آزمایشگاه علوم مدرسه خود سهیم شوند. به گزارش فارس ، وی خاطرنشان کرد: اجرای این پویش از ۱۵ خرداد تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ادامه دارد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.