حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برگزاری جلسه هم اندیشی فولاد هرمزگان و گروه توکا فولاد
    ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۲۹
    شناسه : 2683
    بازدید 1507
    4
    جلسه هم اندیشی فولاد هرمزگان و گروه توکا فولاد در محل سالن اجتماعات شرکت فولاد هرمزگان و با حضور هیئت مدیره های هر دو شرکت برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: جلسه هم اندیشی فولاد هرمزگان و گروه توکا فولاد در محل سالن اجتماعات شرکت فولاد هرمزگان و با حضور هیئت مدیره های هر دو شرکت برگزار شد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ دکتر معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تشکر از همکاری گروه توکا در انجام فعالیت های پیمانکاری فولاد هرمزگان این دو شرکت را از یک خانواده دانست و هماهنگی بیشتر هر دو شرکت را در راستای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمانی ، خواستار شد.

    معروفخانی در ادامه نتیجه توجه به کارکنان را بالارفتن رضایت مندی آنان و افزایش بهره وری سازمانی دانست و ضمن اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زحمتکش ترین قشر هر جامعه ای کارگران آن جامعه هستند گفت: حضور پر رنگ مدیران شرکت های پیمانکاری فولاد هرمزگان در بین کارکنان پیمانکاری متبوع خود که شاغل در این شرکت می باشند و‌ حفظ کرامت و حل مشکلات آنان ، علاوه بر عمل آموزه های دینی ، باعث قدردانی از کارکنان و افزایش رضایت پرسنلی و در نتیجه تسریع در دستیابی به اهداف استراتژیک سازمانی می شود. معروفخانی ثبت رکوردهای متنوع و موفقیت های گوناگون در سال گذشته در کنار همه سختی ها و کمبودها را نتیجه افزایش رضایت کارکنان دانست.وی از همراهی هیئت مدیره فولاد هرمزگان در فرایند تعالی این شرکت، قدردانی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.