حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2977 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • برگزاری جلسه تدوین نقشه استراتژی فولاد هرمزگان
    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
    شناسه : 7060
    بازدید 1343
    15
    دریانیوز// نخستین جلسه تدوین نقشه استراتژی‌های سه ساله فولاد هرمزگان با حضور معاونان و مدیران شرکت و نیز مسئولان شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نخستین جلسه تدوین نقشه استراتژی‌های سه ساله فولاد هرمزگان با حضور معاونان و مدیران شرکت و نیز مسئولان شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.
    هرمزگان در انتهای هر سال بازنگری در تدوین نقشه استراتژی‌های خود را در دستور کار قرار می‌دهد و به همین منظور جلساتی با حضور کارگروه‌های مختلف فولاد هرمزگان از سوی معاونت‌ها و مدیریت‌های زیرمجموعه شرکت فولاد هرمزگان برگزار می‌شود. در این جلسات که نمایندگان گروه فولاد مبارکه به عنوان شرکت مادر حضور دارند، این استراتژی‌ها با استراتژی‌های شرکت مادر تطبیق داده می‌شوند و در نهایت مورد تصویب قرار می‌گیرد.

    جلسات تدوین نقشه استراتژی شرکت فولاد هرمزگان نیز با حضور همه معاونان و مدیران زیرمجموعه و نمایندگان گروه فولاد مبارکه به عنوان شرکت مادر، در راستای نهایی کردن این استراتژی‌ها به مدت دو روز از هشتم تا نهم اسفند ماه برگزار شد و پس از جلسات فشرده و یکپارچگی استراتژی‌ها، در پایان از نقشه راه سه ساله فولاد هرمزگان در افق ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ رونمایی شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.