حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برنامه ام ارتقای برند المهدی در سطح بین المللی است
    ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
    شناسه : 832
    بازدید 1908
    26
    مدیرعامل جدید آلومینیوم المهدی نوید داد مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی برگزار شد و محمدرضا قاسمی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
    ارسال توسط : منبع : دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی برگزار شد و محمدرضا قاسمی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی با حضور اعضای هیئت‌مدیره این شرکت و هیئتی از مدیران ارشد گروه مپنا و مدیران و نمایندگان کارکنان شرکت المهدی در محل سالن اجتماعات این شرکت در بندرعباس برگزار و ضمن تقدیر از اقدامات حمید مهتدی، محمدرضا قاسمی به‌عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد. محمدرضا موثقی نیا، رئیس هیئت‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی ضمن اشاره به دوران پرفراز و نشیب این شرکت از ابتدای تأسیس تاکنون، ورود مپنا را سبب رونق این کارخانه عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون قریب به ۴۰ ماه از آن روز می‌گذرد و همه‌ی ارکان آلومینیوم المهدی با فعالیت شبانه‌روزی و مدیریت صحیح بحران را پشت سر گذاشتند و شرکت را به نقطه‌ی قابل قبولی رساندند. وی در ادامه قاسمی را مدیری کاردان، باتجربه و از بدنه‌ی شرکت مپنا خواند و افزود: امیدواریم توانایی وی با همراهی کارکنان وضعیت قابل‌قبول المهدی را به وضعیت عالی تبدیل کند و در سال‌ پیش رو شاهد رشد و تعالی بیشتر شرکت باشیم.

     تولید حداکثری و باکیفیت از ویژگی‌های متعالی یک کارخانه است

    موثقی نیا تولید حداکثری و کیفی را از ویژگی‌های یک کارخانه متعالی دانست و خاطرنشان کرد: تولیدات المهدی باید در سطح استانداردهای بین‌المللی باشد و با پیروی از اصول فروش هوشمند و با پایش قیمتها در بازارهای داخلی و خارجی، عرضه و صادرات خود را مدیریت کند. وی در ادامه بر توسعه‌ی زیرساخت‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: زنجیره تولید همگام با تکنولوژی روز و با نگاهی به آینده باید توسعه یابد و برای رسیدن به بهره‌وری و سوددهی بیشتر نیازمند همراهی و تلاش روزافزون کارکنان هستیم. رئیس هیئت‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی پرهیز از حواشی را عنصری کلیدی خواند و بیان داشت: از همه می‌خواهم که در نگهداری و تعمیرات دستگاه‌ها و تجهیزات دقت لازم را داشته باشند و تمرکز خود را به کار بهره ‌ورانه معطوف سازند.

    نیروی انسانی ارزشمندترین ثروت و دارایی هر مجموعه‌ای است

    در ادامه این مراسم محمدرضا قاسمی مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم المهدی ضمن اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر گروه مپنا در کشور و منطقه، گفت: مپنا در برخی از حوزه‌ها عملیاتی در سطح جهانی است و در شاخص‌های بین‌المللی در رتبه‌های بالایی قرار دارد و امیدواریم بتوانیم توسعه و رشد شرکت را در سال‌های آینده سرعت بخشیم.وی بار دیگر از اقدامات مدیرعامل پیشین تقدیر و تشکر کرد و افزود: خواسته‌های هیئت‌مدیره و خط ‌مشی مپنا محور فعالیت‌های آینده ما خواهد بود و سعی داریم با هدف تعالی سازمانی تمامی ذینفعان را در فرآیند رشد مدنظر داشته باشیم. قاسمی نیروی انسانی را ارزشمندترین ثروت و دارایی هر مجموعه خواند و تصریح کرد: یک مجموعه اقتصادی و صنعتی بدون نیروهای متخصص، مخلص، صادق، دلسوز، متعهد، پویا و با تفکر خلاق هرگز نمی‌تواند به مقاصد خود برسد، بنابراین رکن اصلی المهدی ارتقا کارکنان در تمامی سطوح‌ شغلی است. وی بر بهبود معیشت و رضایتمندی کارکنان تأکید کرد و اظهار داشت: حرکت به سمت تعالی سازمانی، افزایش بهره‌وری، بهبود شاخص‌ها در کیفیت و کمیت و استفاده بهینه از منابع سازمان به انتفاع همه‌جانبه‌ی سهام‌داران و همچنین اجتماع منجر خواهد شد.مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم المهدی، خاطرنشان کرد: اشتغال پایدار در المهدی سبب ارتقاء شاخص‌های اجتماعی منطقه می‌شود و سطح جامعه را در ابعاد مختلف ارتقا خواهد داد.

    عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را فراموش نمی‌کنیم

    وی در ادامه بیان کرد: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط‌زیست را فراموش نخواهیم کرد چراکه قطعاً در دوردست‌ترین نقاط هرمزگان نیز افرادی چشم به حمایت‌های ما دوخته‌اند و در این حوزه وظایف سنگینی بر دوش‌مان قرار گرفته است. قاسمی ارتقا برند المهدی در سطح بین‌المللی را موضوعی مهم و از اهداف خود قلمداد کرد و گفت: باید در کنار هم تلاش کنیم تا برند المهدی در سطح جهانی بدرخشد و همواره در شاخص‌های مختلف یکی از درخشان‌ترین شرکت‌های منطقه و دنیا باشیم. وی در پایان همدلی، وحدت و یکپارچگی را راز موفقیت و کلید دستیابی به اهداف ترسیمی دانست و افزود: هر سازمان با استفاده از تفکرات مفید و ارزشمند کارکنان نشاط خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم محصولی در شأن نام و اعتبار ایران اسلامی تولید کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.