حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بررسی مصوبات سفر استاندار هرمزگان به بندرخمیر
    ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۵
    شناسه : 4226
    بازدید 1702
    9
    دریانیوز: در یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه معاونین استانداری و مدیرکل های دستگاه اجرایی استان با حضور در شهر رویدر و برگزاری جلسه شورای اداری استان در این شهر طرح و پروژه های مهمی را برای شهرستان بندرخمیر به تصویب رساند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: در یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه معاونین استانداری و مدیرکل های دستگاه اجرایی استان با حضور در شهر رویدر و برگزاری جلسه شورای اداری استان در این شهر طرح و پروژه های مهمی را برای شهرستان بندرخمیر به تصویب رساند.
    به گزارش خبرنگار دریا؛ این مصوبات در حوزه های راه، ورزش و جوانان، برق، منابع طبیعی، صنعت، کشاورزی، آموزش و پرورش ،بهداشت و درمان، گردشگری وعمران شهری و روستایی و همچنین خدماتی و اشتغال زایی بوده است.
    در حال حاضر برخی از مصوبه ها تاکنون اجرایی شده و برخی نیز در حال اقدام و پیگیری است. از جمله پروژه هایی که در هفته دولت و روزهای اخیر آماده و به بهره برداری رسیده می توان به چهار زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای رودبار، کرویه، بناب و دهنو، واگذاری زمین جهت احداث بیمارستان (درمان بستر) در شهر رویدر، معرفی متقاضیان کشت گلخانه ای و کشت گیاهان دارویی، تامین آب روستاهای رودبار و پرنیمه ، بهسازی محور رویدر به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال و همچنین بهره برداری از دو راه روستایی در بخش مرکزی و رویدر ، بازگشایی خوابگاه دخترانه در شهر رویدر، راه اندازی رشته نظری در روستای کشار، روشنایی پل فلزی کشار ، بازارچه ملوانی در بندرپل و … اشاره کرد که اکثر آنان مطالبات مردمی بوده و با نگاه اجمالی به این مصوبات می توان دریافت که روند اجرایی پروژه ها در همان بازه زمانی وعده داده شده صورت گرفته است.
    برخی از مصوبات سفر استاندار به شهرستان بندرخمیر نیز در دست اقدام و پیگیری است که می توان به بازبینی طرح هادی پنج روستا ، ساخت زمین چمن کشار ، طرح مطالعه شهر گلخانه ای کهورستان، نوسازی ساختمان هنرستان رویدر، ساخت پل فلزی بر روی رودخانه کرویه، تکمیل گلزار شهدای شهرک خاتم الانبیاء بناب، انتقال آب به بخش رویدر و… اشاره کرد که همه این پروژه های زیرساختی و خدماتی از جمله مهم ترین پروژه های این روستا بوده که با پیگیری انجام شده از سوی خبرنگار روزنامه دریا مراحل آماده شدن را می گذرانند.
    علاوه بر این ، پروژه هایی بزرگی نیز از جمله تکمیل باند دوم محور بندرخمیر به بندرعباس و تکمیل مجتمع بندری خمیر نیز نیازمند اعتبارات ملی برای تکمیل شدن هستند و قرار است تا پایان سال به بهره برداری برسند.
    در خصوص تکمیل محور دوم بندرخمیر به بندرعباس که حدود ۸۰ درصد پروژه آماده شده اگر تأمین اعتبار لازم صورت گرفته و پروژه به بهره برداری برسد می تواند ضمن کاهش میزان تصادفات ، باعث کاهش مشکلات ترافیکی در این محدوده با توجه به قرار گرفتن در مسیر بندرعباس به شیراز شود.
    شاید خالی از لطف نباشد به یکی دیگر از مصوبات سفر استاندار هرمزگان به شهرستان بندرخمیر اشاره کرد که به نوعی با این پروژه ارتباط دارد.
    احداث ساختمان ایستگاه آتش نشانی کهورستان و تامین خودرو آتش نشانی که در حال حاضر ساختمان آن احداث شده و نیازمند نوسازی ناوگان خودرویی آتش‌نشانی آن است.
    بدلیل قرار گرفتن در محور ترانزیتی بندرعباس – شیراز و حجم زیاد عبور و مرور خودروهای سبک و سنگین در این محور و ضرورت دفع حوادث آتش سوزی خودروها و همچنین انبوه باغات و اراضی کشاورزی در این منطقه و گستردگی پوشش حوزه خدمات آتش نشانی ، تجهیز ایستگاه آتش نشانی و همچنین افزایش نیروی انسانی آموزش دیده در این ایستگاه را بیش از پیش ضروری می سازد و بایستی با دید فرامنطقه‌ای به آن نگاه کرد.
    همچنین از دیگر پروژه های مهم، اسکله بندری خمیر است که با تکمیل این پروژه شهرستان بندرخمیر از نظر اقتصادی و اشتغال زایی رونق بسیارخوبی خواهد گرفت.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “بررسی مصوبات سفر استاندار هرمزگان به بندرخمیر”
    1. باسلام و احترام.تشکر ویژه میکنم از استاندار انقلابی عزیزمون امیدوارم درمورد جاده روستای مارو ودریخا وعده ی داده شده به تحقق بپیوندد.

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.