حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برای بیمه گذاران فرش قرمز پهن می کنیم
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۲۶
    شناسه : 7952
    بازدید 1313
    8
    مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان در آیین تودیع و معارفه: دریانیوز// آیین تودیع و معارفه مدیران کل جدید و قبلی بیمه ایران استان هرمزگان با حضور عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی بیمه ایران،جمشید جنگ آرا مشاور مدیر عامل و مدیر کل حراست بیمه ایران، منصور امیری مدیر کل هماهنگی امور استان ها و شعب بیمه ایران ، انجمن صنفی نمایندگان، رئیس پلیس راه هرمزگان و جمعی از مسئولان، فعالان اقتصادی و بیمه ای در سالن اجتماعات شرکت بیمه ایران استان هرمزگان برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// آیین تودیع و معارفه مدیران کل جدید و قبلی بیمه ایران استان هرمزگان با حضور عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی بیمه ایران،جمشید جنگ آرا مشاور مدیر عامل و مدیر کل حراست بیمه ایران، منصور امیری مدیر کل هماهنگی امور استان ها و شعب بیمه ایران ، انجمن صنفی نمایندگان، رئیس پلیس راه هرمزگان و جمعی از مسئولان، فعالان اقتصادی و بیمه ای در سالن اجتماعات شرکت بیمه ایران استان هرمزگان برگزار شد.
    عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها بیمه ایران در این آیین، اظهار کرد: هرمزگان دارای ظرفیت بیمه‌ای زیادی است و بیشترین ظرفیتش بالقوه است و باید این ظرفیت‌ها را تبدیل به بالفعل کنیم و در این استان جا برای کار کردن بسیاری وجود دارد.وی با بیان اینکه صنعت بیمه یک صنعت جوان است، افزود: ضریب نفوذ بیمه در همه استان‌ها به طور متوسط میزان خیلی بالایی نیست و در بعضی استان‌ها ظرفیت بالقوه تبدیل به بالفعل شده است که در این بین باید برخی از مشکلات در مرکز حل شود.

    عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها بیمه ایران، خاطر نشان کرد: بیمه ایران یک شرکت بیمه دولتی است که در مقایسه با شرکت های خصوصی و بیمه ای دیگر در موضوع رقابت شرایط کمی سخت تری را دارد زیرا شرکت‌های دیگر دستشان در این موضوع شاید کمی بازتر باشد.
    خدامی شفافیت، سلامت اداری، کار تیمی، خرد جمعی و تعامل شایسته با تمام ذینفعان و دستگاه ها اولویت و اصل کار برشمرد و گفت: بیمه ایران برای تحقیق وظايف خود وابسته به نهادهای دیگری است و نمایندگان در این باره خط مقدم بیمه گری هستند و زحمات اصلی را آنها انجام می دهند.وی در خصوص نحوه انتصاب مدیرکل بیمه ایران استان هرمزگان، بیان کرد: در دوره جدید نگاه بیمه ایران متفاوت است از این جهت که به موجب مقررات، اسناد بالادستی و تکلیف قانونی خوشبختانه محکوم به انتخاب براساس ارزیابی هستیم.
    معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌های بیمه ایران، اضافه کرد: ما علاوه بر این موضوع نظرات ذی‌نفعان ها هم به عنوان یکی از متغیرها لحاظ کردیم که در نهایت حمید نعمتی بالاترین نمره را کسب کرد.
    خدامی در پایان بیان کرد: ما فردی مسئله حل کن می‌خواهیم و نه پشت میز نشین و حمید نعمتی شخصی با انگیزه و امتحان پس داده است و در استانی نزدیک به جغرافیای هرمزگان خدمت کرده است.


    حمید نعمتی مدیرکل جدید بیمه ایران استان هرمزگان نیز در این مراسم با بیان اینکه صنعت بیمه به عنوان یک بال قوی و مهم برای بازار سرمایه کشور است، اظهار کرد: بازار سرمایه با بیمه ارتباط نزدیک و مهمی دارد و در این مسیر همه باید تلاش کنیم.
    وی در ادامه افزود: باید در صنعت بیمه پرتفوی خوبی جذب کنیم زیرا باعث چرخش اقتصاد کشور و مردم می‌شود در تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه توطئه‌گران در آن‌جا نقش بیمه بسیار برجسته است و اولین سازمان و شرکتی که دشمنان قسم خورده برای آن مشکل ایجاد می‌کنند تا کشور تحت فشار باشد صنعت بیمه است. نعمتی در همین رابطه، خاطرنشان کرد: اگر بیمه نباشد هیچ کالای تجاری، نفتی و فرآورده‌های های پتروشیمی نمی‌تواند داخل و خارج کشور شود و از همه همکاران می خواهم به جایگاه خود که در آن خدمت می‌کنند افتخار کنند و بنده هم با تمام وجود برای بیمه و مردم خدمت می‌کنم و امیدوارم این لیاقت را داشته باشم و‌ با کمک شما این مهم را پیاده سازی کنیم.
    مدیر کل جدید بیمه ایران استان هرمزگان به برنامه‌های کاری خود پرداخت و عنوان کرد:یکی از برنامه ها تعامل سازنده، نزدیک و تنگاتنگ همراه با احترام ویژه به دستگاه های مختلف از جمله انتظامی و قضایی و… است و دستگاه قضایی با علم و دانش حقوقی خاص خود برای این که حقی ناحق نشود رای به اجرا می‌دهد و رأی دستگاه قضایی برای ما حجت است و همه ما موظف به رعایت آن هستیم.


    وی تعامل با همکاران را یکی دیگر از اولویت‌های کاری خود بیان کرد و گفت: همه همکاران مستحق رشد و پیشرفت تعالی هستند و با توجه به آمار خوبی که در صحبت‌ها اعلام شد همه این‌ها نشان‌ از تلاش و پاک‌دستی می‌دهد و این برگ مهم و اساسی در صنعت بیمه برای انجام فعالیت است.
    نعمتی، رقابت سالم و بر مبنای دانش بیمه‌ای را یکی دیگر از برنامه های خود خواند و ابراز کرد: در این زمینه آن چیزی که در سرفصل های بیمه مرکزی برای شرکت‌های بیمه‌ای به عنوان طلایه داران صنعت بیمه مکلف شده است را با همکاری و تعامل بتوانیم سرآغاز خوبی بر رشد و پیشرفت داشته باشیم و در قراردادهای با ریسک بالا به صورت کنسرسیومی با شرکت‌های خصوصی این قراردادها را منعقد کنیم.
    مدیرکل جدید بیمه ایران استان هرمزگان موضوع آی‌تی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: خواه یا ناخواه دنیا به سمت تکنولوژی و الکترونیکی شدن پیش می‌رود و از برنامه های اساسی بیمه ایران که مورد تاکید مدیرعامل است پرداخت خسارات‌ به صورت آنلاین است و در این زمینه سامانه‌ای تحت عنوان سامانه « ایران من» طراحی شده است تا دیگر مردم معطل پرداخت خسارات‌ های خرد نشوند.


    وی حفظ بیمه‌گذاران فعلی را با رعایت احترام از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و اظهار کرد: با ادب و احترام برای آنها فرش قرمز پهن می کنیم و با استفاده از دانش بیمه‌ای که مطالبه دوستان است انجام می‌دهیم و درب دفتر بنده بر روی همه مردم و نمایندگان باز است و نمایندگان به عنوان خط مقدم صنعت بیمه هستند و زحمات زیادی را متقبل می‌شوند تا بیمه نامه ها را به فروش برسانند.
    وی گردش و چرخش شغلی را یکی از اصول اساسی علم مدیریتی دانست و خاطر نشان کرد: بنده ۲۰ سال سابقه کار دارم و ۱۷ سال روی یک صندلی در مدیریت شعبه جیرفت ( جنوب کرمان) بوده‌ام و بایستی این اتفاقات زودتر انجام می‌شد زیرا این کار به نظر بنده باعث چابکی سازمان و انگیزه مضاعف نیروی کار می‌شود.
    لازم به ذکر است: در این مراسم سید محمد حسینی به بیان گزارش و عملکرد دوره مدیریتی خود پرداخت و در پایان حمید نعمتی به عنوان مدیر کل بیمه ایران استان هرمزگان معرفی و از زحمات سید محمد حسینی مدیرکل سابق قدردانی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.