حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • بانک تجارت حامی تولید و اشتغال استان هرمزگان است
    ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۱۵
    شناسه : 7277
    بازدید 1536
    11
    مدیرعامل بانک تجارت: دریانیوز// مدیرعامل بانک تجارت در سفر به استان هرمزگان ضمن حضور در مراسم افتتاح فاز دوم پروژه بزرگ و ملی آب شیرین کن بندرعباس  با چند تن از مدیران صنایع بزرگ این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل بانک تجارت در سفر به استان هرمزگان ضمن حضور در مراسم افتتاح فاز دوم پروژه بزرگ و ملی آب شیرین کن بندرعباس  با چند تن از مدیران صنایع بزرگ این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

    دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در بازدید از پروژه ملی آب شیرین کن بندرعباس گفت: برای به سرانجام رسیدن پروژه بزرگ آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی بندرعباس که در چند فاز اجرایی می‌شود، بانک تجارت یکی از بانک‌های عامل تامین مالی این پروژه محسوب می‌شود که با تکمیل این آب شیرین کن، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در کاهش تنش‌های آبی در سطح استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد داشته‌باشد.

    دکتر هادی اخلاقی فیض آثار اظهارداشت: کاهش شدت بارندگی در کنار حفر چاه های غیرمجاز و استفاده بی رویه از منابع آب های زیرزمینی در مناطق مختلف هرمزگان که افت سطح آب زیرزمینی و خشک شدن بسیاری از رودخانه ها، چشمه و قنات ها را به‌دنبال داشته است، توجه ویژه و شتاب در سرمایه‌گذاری به منظور استحصال آب شیرین از دریا را بسیار ضروری ساخته است به همین دلیل بانک تجارت برخود واجب دانست که در این پروژه ملی و بزرگ مشارکت نماید تا بتواند از مشکلات و کمبودهای آبی جلوگیری کند.

    اخلاقی بیان کرد: در این راستا پروژه آب شیرین کن یک میلیون مترمکعبی بندرعباس و انتقال آب خلیج فارس به استان‌های کویری نیز به عنوان بزرگترین سایت شیرین سازی انتقال آب دریا در کشور به صورت کاملا محیط زیستی با حمایت دولت و حمایت مالی بانک‌های کشور از جمله بانک تجارت اجرایی شد.

    وی عنوان‌کرد: پروژه انتقال آب خلیج فارس به نواحی مرکزی ایران یکی از آن طرح‌هایی است که جزو آرزوهای چند ساله برای استان‌هایی همچون هرمزگان، کرمان و یزد بوده، چرا که این پروژه می‌تواند مشکل کم آبی و ذخیره ظرفیت‌های آبی را تا حد زیادی کاهش دهد.

    اخلاقی اظهارداشت: بهره برداری کامل از این پروژه انتقال آب به فلات مرکزی در شرایطی صورت می‌گیرد که کشور با تحریم‌های ظالمانه روبروست و می‌توان آن را نماد قدرت باور ایرانی و خوداتکایی ملی در برابر این تحریم‌ برشمرد که سه استان هرمزگان، کرمان ویزد ازآن منتفع خواهند شد.

    وی خاطرنشان‌کرد: بانک تجارت تا بهره‌برداری کامل از این پروژه حضور و مشارکت فعالی خواهد داشت و سهم خود را در تامین مالی این پروژه به سرانجام خواهد رساند.

    دیدار با صنایع استان

    دکتر اخلاقی و هیات همراه همچنین در راستای توسعه همکاری‌های مشترک، با مدیران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، آلومینیوم المهدی، پالایش نفت بندرعباس و فولاد هرمزگان دیدار کرد.

    مدیرعامل در این دیدارها با تاکید بر اینکه بانک تجارت همواره پشتیبان صنعت و اشتغال استان هرمزگان بوده است گفت: همکاران پرتلاش من در شعب و ستاد استان بی وقفه در تلاش هستند تا با ارائه خدمات مطلوب رضایت حداکثری مشتریان بانک را فراهم آورند.

    اخلاقی حمایت از پرسنل شرکت‌های مشتری بانک را یکی از اهداف محوری بانک تجارت در تعامل با صنایع مختلف عنوان کرد و بر ضرورت افزایش و تنوع بخشی به این حمایت‌ها تاکید کرد.

    وی با تاکید بر حمایت از صنایع عنوان کرد: بانک تجارت همواره پشتیبان صنایع و کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی بوده است چرا که آنها تاثیر زیادی بر اقتصاد کشور داشته و به رونق تولید و اشتغالزایی کشور کمک می‌کنند.

    اخلاقی ادامه‌داد: بانک تجارت تاکنون با پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های تولیدی، سهم موثری در حمایت از تولید و رونق اقتصاد کشور داشته است.

    مدیرعامل بانک تجارت ‌بر حمایت همیشگی بانک تجارت از تولید در کشور به منظور استفاده حداکثری از توانمندی‌های داخلی و حمایت از تولید و صنعت ایرانی تاکید کرد.

    وی اظهار داشت: دولت برنامه‌های متعددی برای حمایت از صنایع را به اجرا درآورده است و در کنار آن نظام بانکی نیز وظایف و تکالیفی برای تامین مالی صنایع بر عهده دارد به همین دلیل بانک تجارت همواره در تلاش بوده است نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کند.

    اخلاقی خاطرنشان کرد: نظام بانکی به عنوان یکی از کلیدی ترین ارکان اقتصاد کشور همواره تلاش کرده است با هماهنگی دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و سایر ارکان حاکمیت نقش شایسته ای در رشد و توسعه اقتصادی کشور و بهبود وضعیت و رفاه مردم ایفا کند.

    وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حمایت از تولید ملی، گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی فعلی توجه به تولیدات داخلی است از این رو بانک تجارت برای رفع مشکلات بخش مولد کشور توانمندی‌های خود را بسیج کرده و از بنگاه‌های اقتصادی حمایت های خوبی تاکنون انجام داده‌است.

    اخلاقی عنوان کرد: بسیاری از صنایع موجود در استان هرمزگان از جمله فولاد، پالایشگاه و … می‌توانند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشند به همین دلیل باید موانع تولید این بنگاه‌ها را برطرف کرد و بانک تجارت نیز با تمام توان و ظرفیت خود به این مهم ورود کرده و سعی داشته‌است منابع مالی این صنایع را تامین نماید و به اقتصاد کشور کمک نماید.

    وی با تاکید بر اینکه شبکه بانکی می تواند با تزریق منابع مشکلات مالی صنایع را مرتفع کند، تصریح کرد: دولت باید برای مشارکت بانک ها در رشد و‌ توسعه صنایع مشوق هایی را در نظر بگیرد تا آنها بتوانند نقش پررنگ‌تری را در این زمینه به انجام رسانند.

    اخلاقی اظهارداشت: انتظار می‌رود بانک‌ها مشارکت در صنایع را بیش از پیش انجام دهند تا از این طریق به اقتصاد و اشتغال کشور کمک نموده و ارزآوری مناسبی برای کشور ایجاد شود.

    وی ادامه داد: معطوف شدن منابع در تولید و صنعت، تحقق فرمایش رهبری در خصوص مقاوم سازی اقتصاد را نیز محقق خواهد کرد.

    اخلاقی با تاکید بر ضرورت شناخت کافی بانک‌ها از صنایع و خدمت‌رسانی از طریق سبد محصولات مرتبط با آن‌ها برای حمایت از آنها گفت: بانک تجارت با دارا بودن پرسنلی حرفه‌ای و مدیران کاربلد در این زمینه، همواره پیشرو و پیشگام در حمایت از صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش بوده است.

    وی گفت: حرکت در مسیر حمایت و پشتیبانی از تولید و صنایع، موتور پیشران کشور در حوزه تولید و ایجاد اشتغال است و بانک تجارت کارهای خوبی تاکنون انجام داده است.

    حمایت از تولید و صنعت کشور به‌عنوان یکی از وظایف بنیادی بانک تجارت محسوب می‌شود و صنایع و بخش‌های تولیدی می‌توانند از حمایت‌های بانک تجارت در جهت رونق فعالیت خود بهره‌مند شوند.

    مدیرعامل بانک تجارت همچنین در ادامه تصریح کرد: طرح‌های خوبی بین وزارت صمت و بانک مرکزی در حال انجام است که اوراق گام، تأمین زنجیره تأمین و … از آن جمله است و بر این اساس شبکه بانکی می‌تواند با صنعت همکاری و همراهی متناسبی داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.