حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازگشایی ضلع غربی  پارک آزادگان؛ به زودی
    ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۷:۱۱
    شناسه : 6045
    بازدید 1365
    7
    «فریده عامری» عضو شورای شهر بندرعباس خبر داد فریده عامری عضو شورای شهر بندرعباس گفت: تعداد بازگشایی های معابر، از رشد تعداد خودروها و ترافیک شهر بندرعباس عقب است و اگر امروز فکری به حال این معضل نشود، تا چند سال دیگر ترافیک شهر قفل می شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: فریده عامری عضو شورای شهر بندرعباس گفت: تعداد بازگشایی های معابر، از رشد تعداد خودروها و ترافیک شهر بندرعباس عقب است و اگر امروز فکری به حال این معضل نشود، تا چند سال دیگر ترافیک شهر قفل می شود.
    متاسفانه در ضلع غربی پارک آزادگان، بلوار احداث شده از سمت مرکز مخابرات شهید قندی، مدت ده سال است که بدلیل عدم توافق یک منزل ویلایی به بن‌بست رسیده و خودروها برای عبور از این معبر ناچارند از کوچه های اطراف تردد نمایند. لذا علی رغم اختیارات ماده (۸) قانون نوسازی و مسیر قانونی طی شده در کمیسیون، برای رفع این مشکل از طریق مراجع قضایی و همچنین مذاکره و گفتگو با مالک منزل اقدام نمودیم تا پس از ده سال ساکنین محله آزادگان و عموم شهروندان دسترسی راحت‌تری به بلوارهای اصلی داشته باشند. با عنایت به همکاری مرجع قضایی و صدور حکم در این خصوص و تعیین مبلغ ارزش کارشناسی ملک با نظر خود مالک، به اتفاق اعضای شورا و همچنین شهردار به منزل مالک مراجعه نمودیم تا پیش از اجرای حکم قضایی و اقدامات قانونی، شرایط جابجایی و تخریب ملک مذکور تا قبل از سال نو صورت پذیرد.
    فریده عامری در پایان ضمن تشکر از همکاری دستگاه قضایی و دادستان بندرعباس در خصوص بازگشایی معابر معطل مانده شهر گفت: تمایل نداریم از قوه قهریه استفاده کنیم، اما نباید امنیت جان و مال تمام شهروندان را فدای عدم تمکین از قوانین و مقررات نمائیم و امیدواریم با تخلیه مالک، ظرف یک ماه بازگشایی این گره ترافیکی و نقطه حادثه‌خیز که طی ده سال اخیر موجب وارد آمدن خسارات جانی و مالی به همشهریانمان شده است را به مردم خوب بندرعباس هدیه نمائیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.