حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازدید و تجلیل از کارگران شهرک صنعتی میناب
    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
    شناسه : 7835
    بازدید 1207
    8
    به مناسبت هفته کار و کارگر؛ دریا نیوز// مناسبت هفته کار و هفته کار و کارگر سرهنگ پاسدار جعفر اسلامی مسئول ستاد تخصصی اقشار سپاه استان و سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن تجارت میناب از شهرک صنعتی شهرستان میناب بازدید و از کارگران تجلیل کردند.
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

     

    دریا نیوز// مناسبت هفته کار و هفته کار و کارگر سرهنگ پاسدار جعفر اسلامی مسئول ستاد تخصصی اقشار سپاه استان و سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، مدیران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن تجارت میناب از شهرک صنعتی شهرستان میناب بازدید و از کارگران تجلیل کردند.

    در حاشیه بازدید و تجلیل از کارگران شهرک صنعتی میناب سرهنگ پاسدار امیر ارسلان شهبازی ضمن تبریک هفته کار و کارگر و گراميداشت یاد و خاطره ۷۶ شهید کارگری استان هرمزگان، اظهار کرد: شهدا با گذشتن از جان و مال خود به ما عزت دادند و شهیدان گرانقدر برای کشور مایه قدرت و عزت هستند.

    وی در ادامه افزود: دشمن درجنگ اقتصادی در حال مبارزه است و ما باید در جبهه اقتصادی با اشتغال‌زایی و تولید بر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی غلبه کنیم.

    رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اينکه مقام ارزشمند و گرانقدر کارگر باید مورد احترام و قدردانی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: نباید این کار مختص یک روز و یک هفته باشد و همیشه این قشر پرتلاش باید مورد قدردانی قرار گیرند؛ زیرا کارگران سرمایه‌های اصیل و ستون فقرات کشور هستند.

    لازم به ذکر است، در پایان این بازدید از کارگران شهرک صنعتی شهرستان میناب با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد و با خانواده شهدا هم دیدار کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.