حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازدید مشاور حوزه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی  از مناطق زلزله‌زده هرمزگان
    ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۵۵
    شناسه : 2696
    بازدید 1729
    7
    مشاوره حوزه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس بسیج این سازمان از مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان بازدید کرد. مهدی تیموری مشاور حوزه مدیرعامل و رئیس بسیج سازمان تامین اجتماعی به همراه عباس اکبری مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان و دکتر غلامعباس مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان بازدید کردند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مشاوره حوزه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس بسیج این سازمان از مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان بازدید کرد. مهدی تیموری مشاور حوزه مدیرعامل و رئیس بسیج سازمان تامین اجتماعی به همراه عباس اکبری مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان و دکتر غلامعباس مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان از مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان بازدید کردند. تیموری به منظور بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده و نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی سازمان تامین اجتماعی در این مناطق و اقدامات انجام شده این سازمان از این مناطق بازدید کرد. مشاوره حوزه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این بازدید با اشاره به اجرای پویش «تامین اجتماعی همدل» در این سازمان گفت: در راستای توسعه کمک‌ها و فعالیت‌های مومنانه کارکنان سازمان تامین اجتماعی و ایفای مسئولیت های اجتماعی سازمان، پویش تامین اجتماعی همدل با همیاری و جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه کارکنان سازمان اجرا می‌شود.

    مهدی تیموری عنوان کرد: با توجه به اینکه تاکنون در افکار عمومی و امدادگران، کودکان و زلزله‌زدگان خردسال کمتر در کانون توجه قرار گرفته‌اند، مجموعه مدیریتی و کارشناسان تامین اجتماعی هرمزگان با شناسایی بیش از ۳۸۰ کودک بین ۳ تا ۱۳ سال در روستای سایه خوش به عنوان جغرافیای کانونی زمین‌لرزه ۶.۳ ریشتری بامداد شنبه ۱۱ تیرماه سال جاری، در مرحله نخست علاوه بر سرکشی از مستمری بگیران سازمان و کمک به آنان، بسته‌های فرهنگی و آموزشی برای کودکان منطقه در سه گروه سنی « الف» ، «ب» و «ج» برای ارتقا سطح بهداشت و سلامت روان کودکان ساکن در این مناطق بحران زده تدارک دیده شده‌بود که به این افراد اهدا شد. تیموری خاطرنشان کرد: کودکان همواره در حوادث، صدمه‌های روحی بیشتری می‌بینند و نیاز است که با اقدامات مختلف، آثار منفی حادثه را کاهش داد که با اقدامات خوبی که توسط تامین اجتماعی هرمزگان صورت گرفت، ۳۸۰ کودک حادثه‌دیده شناسایی شده‌است. وی اظهارداشت: در این بازدید علاوه بر دلجویی از کودکان، سرکشی از مستمری بگیران و بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی نیز انجام و مشکلات و معضلات آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: از ساعتی پس از وقوع زلزله در غرب هرمزگان، اکیپ‌های درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به منظور ارائه خدمات پزشکی و درمانی به آسیب‌دیدگان زلزله به این منطقه اعزام شدند.

    دکتر غلامعباس مومنی ادامه‌داد: تا زمانی که مردم این منطقه نیازمند به ارائه خدمات درمانی هستند در منطقه حضور خواهیم داشت و با اعزام گروه‌های جهادی مختلف به روستاهای زلزله‌زده، مشکلات درمانی آنها را رفع خواهیم کرد. مومنی بیان کرد: در حال حاضر خدمات درمانی به زلزله‌زدگان ارائه شده و آنها مشکلی ندارند اما افرادی که برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان در محل حضور دارند به دلیل شرایط آب‌وهوایی و گرمای زیاد منطقه، دچار گرمازدگی و بیماری‌های عفونی می‌شوند که ارائه خدمات درمانی به این افراد در دستور کار قرار دارد. وی با اشاره به صدمه‌های روحی که به زلزله‌زدگان وارد شده‌است اظهارکرد: برای برطرف شدن مشکلات روحی مردم زلزله‌زده، روانشناس به منظور مشاوره و راهنمایی خانواده‌ها به منطقه اعزام شدند . مومنی خاطرنشان کرد: بیماری‌های زنان باردار و کودکان در این منطقه مورد توجه بیشتر گروه‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان قرار خواهد گرفت تا این گروه‌ها مشکلات کمتری متوجه آنها باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.