حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • بازدید مسئولان بانک مسکن  از مناطق زلزله‌زده غرب هرمزگان
    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
    شناسه : 2532
    بازدید 11066
    9
    حوادث طبیعی باعث می‌شود که همدلی ها بین افراد افزایش یابد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: حوادث طبیعی باعث می‌شود که همدلی ها بین افراد افزایش یابد. استان هرمزگان یکی از استان‌هایی است که حوادث و بلایای طبیعی زیادی در آن به وقوع می‌پیوندد. طی سالیان اخیر حوادث غیرمترقبه از جمله سیل و زلزله زیادی در استان هرمزگان رخ داده است. این امر باعث شده است که مردم نوع دوست کشور با همدلی و مشارکت در تهیه وسایل و امکانات مورد نیاز سعی کرده‌اند کمی از دردها و آلام آسیب‌دیدگان را کاهش دهند. در این بین نیز ادارات و نهادهای مختلف سعی می‌کنند با حضور در بین حادثه‌دیدگان با آنها ابراز همدردی نمایند.

    بانک مسکن یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه اجرای مسئولیت های اجتماعی است که سعی می‌کند با حضور به موقع و تهیه امکانات مورد نیاز از آسیب‌دیدگان حمایت کند. پس از زلزله بامداد شنبه ۱۱ تیر ماه غرب هرمزگان که باعث ویرانی در برخی روستاهای شهرستان بندرلنگه شد، مسئولان استانی و کشوری با حضور در روستاهای زلزله‌زده، به یاری زلزله‌زدگان شتافتند. به منظور بررسی وضعیت و ابراز همدردی با خانواده های زلزله‌زده، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با حضور در استان هرمزگان، از روستاهای زلزله‌زده غرب هرمزگان بازدید کرد. مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن به همراه علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان و کارشناسان روابط عمومی از مناطق زلزله زده غرب استان هرمزگان بازدید کردند.

    صبح روز سه‌شنبه ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۱ حسب دستور دکتر شایان مدیرعامل محترم بانک مسکن به منظور بررسی و وضعیت زلزله‌زدگان مهدی سندگل نظامی و علی کمالی با حضور در روستای سایه خوش در غرب هرمزگان که کانون زلزله‌ می‌باشد به صورت میدانی از خانه‌های زلزله‌زدگان بازدید کرده و با اهالی زلزله‌زده گفتگو کردند.مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت ضمن همدردی با خانواده های روستایی گفت : بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو در حوزه مسئولیتهای اجتماعی آمادگی خود را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر اعلام می دارد.شایان ذکر است در زلزله ۶.۱ ریشتری شنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری، چند روستای بخش مهران شهرستان بندرلنگه از جمله سایه خوش دچار خسارت بیش از ۸۵ درصد شدند. در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۱۱۱ نفر دچار آسیب‌دیدگی شدند.

    در پایان بازدید جلسه ای با حضور مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن هرمزگان، رضا مدرس معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان و سرهنگ پاسدار شهرام اسکندری معاون هماهنگ کننده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران، در محل روستای سایه‌خوش به منظور بررسی نیازهای مردم آسیب‌دیده برگزار شد . معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان در این جلسه گفت: بانک مسکن یکی از دستگاه‌هایی است که در ابتدای وقوع زلزله در محل حادثه حضور پیدا کرده‌است. وی در ادامه از دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن بابت اعزام مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت به مناطق آسیب‌دیده استان هرمزگان و دکتر علی کمالی مدیر شعب استان هرمزگان که همواره پیش‌قدم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در استان می‌باشند تقدیر کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.