حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازدید سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان از درمانگاه شرکت نفت ستاره
    ۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۵۹
    شناسه : 2276
    بازدید 1850
    7
    دریانیوز: با تعامل سازمان تامین اجتماعی و شرکت نفت ستاره خلیج فارس می توان از امکانات موجود در روند خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و آحاد مردم بهره برد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان از درمانگاه شرکت نفت ستاره خلیج فارس بازدید کرد.
    دکتر غلامعباس مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان به دعوت مدیران شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از درمانگاه و تجهیزات درمانی موجود در درمانگاه شرکت نفت ستاره خلیج فارس بازدید کرد و با مدیران درمانی و طب کار این مجموعه در خصوص ارائه خدمات درمانی بیمارستان خلیج‌فارس گفتگو نمود. دکتر مومنی در این بازدید عنوان کرد: بخش قابل توجهی از کارکنان شرکت نفت ستاره خلیج فارس تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات درمانی بیمارستان خلیج‌فارس و درمانگاه‌های سازمان نیز بهره می برند. وی گفت: با تعامل سازمان تامین اجتماعی و شرکت نفت ستاره خلیج فارس می توان از امکانات موجود در روند خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی و آحاد مردم بهره برد.

    سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: بیش از نیمی از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد و ارائه خدمات درمانی به این افراد نیز افتخاری برای ماست.این مسئول ادامه داد: به همین دلیل هرچه در توان داریم برای ارائه خدمت به این عزیزان به کار خواهیم بست و از امکانات موجود نهایت استفاده را خواهیم برد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اغلب کارکنان و کارگران شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از خدمات درمانی بیمارستان خلیج‌فارس و درمانگاه‌های سازمان تامین اجتماعی در استان استفاده می نمایند، استفاده از امکانات موجود و کادر درمانی درمانگاه شرکت نفت ستاره خلیج فارس می‌تواند به بهبود ارائه خدمات در این شرکت کمک نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.