حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بازدید سرزده مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان  از بازارهای مرجان ، رویال و سرو بندرعباس
    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۵:۲۴
    شناسه : 2254
    بازدید 1648
    8
    مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در بازدید سرزده از بازار مرجان و بازار رویال بندرعباس به صورت مستقیم به سوالات، ابهامات و دغدغه های مالیاتی مودیان پاسخ دادند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در بازدید سرزده از بازار مرجان و بازار رویال بندرعباس به صورت مستقیم به سوالات، ابهامات و دغدغه های مالیاتی مودیان پاسخ دادند. به گزارش خبرنگار دریا ؛ مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان در جمع صنف لوازم خانگی واقع در بازار مرجان و صنف موبایل فروشی واقع در بازار رویال و سرو بندرعباس اظهار داشت: وصول عادلانه مالیات توام با رضایت مندی از اولویت های اداره کل امور مالیاتی هرمزگان است . رضا آخوندزاده افزود: تعامل و حل مشکلات مودیان مالیاتی از رویکردهای این اداره کل است. آخوند زاده ادامه داد : در خصوص توافق تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم برای عملکرد مالیاتی ۱۴۰۰ ، جلسه تبیینی در این راستای با هیئت رئیسه اتاق اصناف بندرعباس و رؤسای اتحادیه‌های تحت پوشش برگزار گردید تا بتوانند با آگاهی لازم در این راستا اقدام نمایند.

    وی افزود: اقدامات مؤثر در این زمینه برای صنوف تشریح گردید و تاکید شد جهت بهره‌مندی از ظرفیت ایجاد شده در اجرای تبصره ماده ۱۰۰، فرم‌های اظهار نامه را تا پایان موعد مقرر تسلیم ادارات امور مالیاتی نمایند. گفتنی است: در این بازدید و دیدار مسائل و مشکلات اجرای دستورالعمل تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم توسط مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان به صورت کامل برای مودیان تشریح و به سوالات آنان پاسخگویی شد. در پایان همچنین به درخواست اعضا این دو صنف جهت برگزاری دوره آموزشی مالیاتی، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان بیان کرد: این اداره کل آمادگی لازم برای برگزاری دوره آموزشی جهت تشریح قوانین مالیاتی و اجرای دقیق بخشنامه های مالیاتی را دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.