حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ایفای نقش بی بدیل صنعت برق در توسعه و تامین آسایش مردم
    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
    شناسه : 7731
    بازدید 1213
    11
    مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان عنوان کرد دریا نیوز//  مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان در پیامی روز جهانی کار و کارگر و روز ملی صنعت برق کشور را تبریک گفت و از تلاش های بی وقفه و شبانه ‌روزی همه کارگران  و پرسنل زحمتکش  صنعت نیروگاهی قدردانی کرد.   دریا نیوز// مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان در پیامی روز جهانی کار و کارگر و روز ملی صنعت برق کشور را تبریک گفت و از تلاش های بی وقفه و شبانه ‌روزی همه کارگران و پرسنل زحمتکش  صنعت نیروگاهی قدردانی کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

     

     

    دریا نیوز//  مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان در پیامی روز جهانی کار و کارگر و روز ملی صنعت برق کشور را تبریک گفت و از تلاش های بی وقفه و شبانه ‌روزی همه کارگران  و پرسنل زحمتکش  صنعت نیروگاهی قدردانی کرد.

     

    متن پیام رضا مهرانی به شرح زیر است:

     

     

    کارگران، نیروی محرکه اقتصاد کشورند که با بازوان پرتوان خویش، چرخ زندگی را در هر جامعه‌ای به حرکت در می آورند.

     

    گرامیداشت روز جهانی کارگر، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌ های بی وقفه و صادقانه کارگران شریف و زحمتکش قدردانی به عمل آوریم.

     

    اینجانب ضمن سپاسگزاری از زحمات بی دریغشان، دست یکایک همکاران ارجمندم را به مهر می فشارم و امیدوارم هم‌ دوش هم، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سال ”مهار تورم و رشد تولید” نام گرفته، در پرتو همراهی و همدلی، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش نیروگاه های استان هرمزگان باشیم.

     

    صنعت برق کشور نیز با تکیه بر تجربه و تخصص مردان و زنان تلاشگر و ایثارگر خود طی بیش از یک قرن خدمت رسانی، همواره نقش بی بدیلی در توسعه و آبادانی و تامین آسایش مردم ایفا نموده است.

     

    تلاشگران خدوم نیروگاه های استان هرمزگان طی سال های گذشته با تولید پایدار انرژی حیاتی برق، خدمت رسانی صادقانه به مردم را برگ زرینی از افتخارات و خدمات ارزنده خود به هموطنان بویژه مردم خونگرم استان هرمزگان می دانند و خداوند منان را شاکریم که این توفیق حیات بخش و توسعه گر را نصیب ما گردانید.

     

    ضمن تقدیر از همت والای همه تلاشگران صنعت برق کشور، فرارسیدن ۱۰ اردیبهشت *روز ملی صنعت برق*، روز کار و کارگر را به همه همکاران و خانواده محترم نیروگاه های استان هرمزگان و جامعه کارگری کشور تبریک عرض نموده و از خداوند منان سلامتی و طول عمر با عزت را برایتان مسئلت می نمایم.

    رضا مهرانی

    مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.