حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ایجاد شهر شیشه ای  با اشتغال ۳ هزار نفر درهرمزگان
    ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
    شناسه : 4946
    بازدید 1256
    6
    استاندار هرمزگان خبر داد جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح‌های پیشران استان به ریاست مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور مدیران مرتبط در سالن جلسات استانداری برگزار شد. 
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز:  جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح‌های پیشران استان به ریاست مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و با حضور مدیران مرتبط در سالن جلسات استانداری برگزار شد.  به گزارش خبرنگار دریا ؛ مهندس دوستی در این جلسه با تاکید بر اینکه باید در اجرای طرح‌های پیشران تسریع کرد گفت: طرح‌های پیشران سبب توسعه اقتصادی استان هرمزگان و افزایش اشتغال در استان می‌شوند. وی توسعه متوازن استان را نیز هدفگذاری دیگر اجرای این طرح‌ها برشمرد و افزود:اجرای طرح های پیشران در نهایت سبب تمرکز زدایی از مرکز و توسعه هر چه بیشتر شرق و غرب استان نیز خواهند شد. استاندار هرمزگان به برنامه ریزی صورت گرفته برای دست یابی هرمزگان به رتبه نخست تولید فولاد کشور گفت: در حوزه فولادی دو سیاست کلان دنبال می‌شود که یکی از سیاست‌ها توسعه واحدهای فولادی فعال و در مرحله بعد نیز پیگیری احداث سایر واحدهای فولادی در استان است.

    مهدی دوستی با تاکید بر چشم انداز تولید فولاد کشور تصریح کرد: با راه‌اندازی شهر فولاد هرمزگان و احداث چند واحد فولادی دیگر، هرمزگان می‌تواند کمک مهمی برای دستیابی کشور به افق معین شده در حوزه فولاد باشد.مهندس دوستی در خصوص ایجاد شهرهای مختلفی از جمله شهر فولاد و نساجی گفت: تنها به دنبال احداث چند کارخانه نیستیم بلکه در این شهرها باید با زیرساخت‌های مشترک زنجیره تولید در شهر مورد نظر تکمیل شود. استاندار هرمزگان هدف از تعریف پروژه‌های پیشران را بهره‌وری کامل از مزیت‌های نسبی استان دانست و ادامه داد: با توجه به موقعیت خاص استراتژیک استان و جانمایی درست طرح‌ها می‌توان تحول مناسبی در حوزه اقتصادی ایجاد کرد.

    استاندار هرمزگان شهر شیشه را با ظرفیت ایجاد اشتغال حدود ۳ هزار نفر از جمله طرح‌های مهم استان برشمرد و تاکید کرد برای اجرایی شدن این طرح از فعالان این حوزه برای حضور در استان و شرکت در یک همایش معرفی شهر شیشه دعوت خواهد شد تا بطورکامل با مزیت‌های این طرح آشنا شوند و نسبت به سرمایه گذاری در این شهر اقدام کنند.گفتنی است در این جلسه آخرین وضعیت شهر فولاد، شهر شیشه، شهر کود و شهر نساجی بررسی شد و درخصوص صادرات کالاهای یخچالی، بانکرینگ سوخت، توسعه معادن مختلف به ویژه معادن هماتیت و کرومیت همچنین درباره کمک به فعال شدن واحدهای صنعتی راکد بحث و تبادل نظر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.