حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ایجاد امکانات مناسب در مناطق ساحلی
    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
    شناسه : 2070
    بازدید 1671
    8
    معاون سیاسی استاندار هرمزگان تأکید کرد معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: ایجاد امکانات مناسب در مناطق ساحلی از جمله تعیین محل های امن برای شنا،استقرار تیم های نجات غریق و احداث پلاژهای ویژه بانوان و آقایان از مطالبات مهم مردمی است که ضروری است در دستور کار فرمانداران و شهرداران ساحلی استان قرار گیرد.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: ایجاد امکانات مناسب در مناطق ساحلی از جمله تعیین محل های امن برای شنا،استقرار تیم های نجات غریق و احداث پلاژهای ویژه بانوان و آقایان از مطالبات مهم مردمی است که ضروری است در دستور کار فرمانداران و شهرداران ساحلی استان قرار گیرد. احسان کامرانی در نشست ستاد ساماندهی سواحل هرمزگان با اشاره به اهمیت جایگاه ساحلی استان، ابراز داشت: ایجاد شناگاه های امن و پلاژهای ویژه بانوان و آقایان در مناطق ساحلی می تواند به توسعه این مناطق با جذب گردشگران کمک شایانی نماید.

    وی ادامه داد: وجود بیش از ٢هزار کیلومتر نوار ساحلی بکر و گسترده در هرمزگان فرصت بسیار مهمی است که در صورت ایجاد امکانات مناسب در مناطق ساحلی زمینه جذب خیل عظیم گردشگران را در سراسر استان مهیا خواهد کرد. به گزارش ایرنا، کامرانی ابراز داشت: زیباسازی سواحل، ایجاد امکانات رفاهی مناسب و فرهنگی از جمله نمازخانه،دوش حمام، نصب علائم هشدار دهنده و سرویس های بهداشتی از جمله اقداماتی است که ضروری می باشد در دستور کار فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی قرار گیرد.این مقام مسوول بیان داشت: تعیین محل های امن برای شنا در مناطق ساحلی گردشگر پذیر استان نقش مهمی در کاهش آمار نگران کننده غرقی ها دارد که نیازمند توجه ویژه است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برنامه ریزی برای کاهش آمار غرقی‌ها در مناطق ساحلی استان ضروری است و لازم می باشد در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد. کامرانی تصریح کرد: شهرداران شهرهای ساحلی تدوین طرح جامع مدیریت سواحل و در ذیل آن ایجاد شناگاه امن را در دستور کار قرار دهند تا شاهد اقدامات مناسب در راستای ساماندهی سواحل استان باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.