حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اگر قانون می تواند انعطاف داشته باشد ، مسئولان آن را اعمال کنند
    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۰۳
    شناسه : 1916
    بازدید 1522
    5
    رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان : رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی هرمزگان از ایجاد انجمن تخصصی اقتصادی به صورت همه جانبه حمایت می کند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی هرمزگان از ایجاد انجمن تخصصی اقتصادی به صورت همه جانبه حمایت می کند. به گزارش خبرنگار دریا، محمدرضا صفا اظهار کرد: واردات و صادرات کالا از جریان‌های تجاری مهم در هر کشور است که می تواند چرخ اقتصاد را به گردش در آورد و موجب رونق تجاری شود.وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان در دوره نهم با شعار اتاق شیشه ای و شفاف توانست اعتماد فعالان اقتصادی را به دست آورد و جایگاه خود را در استان تقویت نماید و یکی از اهداف مهم اتاق بازرگانی هرمزگان تقویت و ایجاد تشکل های تخصصی در اتاق بازرگانی است که با همت بلند فعالان اقتصادی و پیگیری دست اندرکاران اتاق در حال حاضر اتاق بازرگانی هرمزگان دارای ۱۱ تشکل اقتصادی و ۱۲ کمیسیون تخصصی است.

    صفا ادامه داد: در برهه کنونی که فعالان اقتصادی به دلیل نوسانات اقتصادی و قوانین دست و پاگیر امورات خود را به سختی به پیش می برند اتاق با همدلی و تعامل مسئولان و همراهی بی نظیر فعالان اقتصادی توانسته است بسیاری از مشکلات و موانع در حوزه گمرکی و سایر حوزه ها … را برطرف نماید.وی تاکید کرد: بدون شک فعالان اقتصادی از اجرای قوانین و مقررات استقبال می کنند اما اگر جایی قانون می تواند انعطاف خاصی از خود داشته باشد مسئولان باید آن را اعمال کنند. صفا تاکید کرد: اتحادیه ها و تشکل ها علاوه بر افزایش نرخ مشارکت های اجتماعی، با همفکری یکدیگر می توانند مطالبات فعالان اقتصادی را در این زمینه به صورت تخصصی جمع بندی و پیگیری کنند و اتحادیه کارگزاران گمرکی به عنوان یک اتحادیه تخصصی و کلیدی بدون شک نقش مهمی در رفع مشکلات این حوزه دارد.

    رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان تصریح کرد: اتاق با تمام توان از ظرفیت های موجود برای تشکیل اتحادیه های تخصصی و اقتصادی در استان حمایت خواهد کرد.وی همچنین به نمایندگی از بخش خصوصی از تلاش ها و زحمات تمام پیشکسوتان عرصه اقتصاد به ویژه کارگزاران گمرکی و ترخیصکاران و ریاست اتحادیه کارگزاران تشکر و قدردانی به عمل آورد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.