حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • امسال ؛ اجرای ۲۲۵۰ طرح اشتغالزایی در هرمزگان
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۲
    شناسه : 1195
    بازدید 1862
    18
    مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دریا خبر داد مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: در سال جاری 2250 طرح اشتغالزایی اجتماع محور در استان اجرا می شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: در سال جاری ۲۲۵۰ طرح اشتغالزایی اجتماع محور در استان اجرا می شود. به گزارش خبرنگار دریا ؛ منوچهر دانشمند افزود: این اشتغالزایی با اعتبار ۳۳۰میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان در هرمزگان اجرایی می شود.دانشمند اظهار داشت:نوع این اشتغال در قالب بنگاه های کوچک و از طریق بنیادبرکت انجام می شود.وی تعداد اشتغال ایجاد شده در استان توسط این نهاد در سال گذشته را ۱۹۲۰ شغل با اعتبار ۷۰میلیارد تومان اعلام کرد.

    مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: در راستای مصوبات دو سفر ریاست جمهوری و معاون اول رئیس جمهوری به استان ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان با همکاری سایر دستگاه هایی اجرایی نسبت به انجام توافقاتی اقدام خواهند کرد.وی گفت: اختصاص مبلغ ۲۴میلیارد تومان برای مدارس آسیب دیده از زلزله در فین وتوابع ، ۱۵میلیارد تومان برای احداث کامل یک مدرسه و دو خوابگاه در بشاگرد در سال ۱۴۰۰و۱۴۰۱و دومیلیارد تومان برای مدارس کانکسی در سال جاری،۱۰میلیارد تومان برای مشارکت در خط انتقال آب به کوه حیدر در سال گذشته و سال جاری و ۴میلیارد تومان برای مشارکت در آبرسانی به زاج و داربست در امسال از جمله این توافقات ومصوبات خواند.

    دانشمند اظهار داشت:اختصاص ۹میلیارد تومان برای مشارکت در سایر پروژه های تفاهمنامه در سال جاری،اختصاص یک میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان برای تجهیز و تعمیر مرکز جامع سلامت هرمز در سال ۱۴۰۱، اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان برای ۴مرکز بهداشتی سلامت درسطح استان و اختصاص مبلغ ۴۰میلیارد تومان برای احداث کامل یک حوزه علمیه در سردشت بشاگرد در سال جاری از دیگر مفاد این توافقنامه است. مدیرکل ستاداجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان افزود: تخصیص ده میلیارد تومان برای راه زیرکوه و گافر بشاگرد ،اختصاص ۵۰درصد از منابع قرارداد رینگ هرمز ، اختصاص ده میلیون تومان جهت کمک به احداث هر واحد مسکونی در هرمز(۱۹۰واحد مسکونی) و اختصاص ۱۶میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های هرمز در سال ۱۴۰۱را به عنوان دیگر مصوباتی نام برد که امسال اجرایی می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.