حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اقلام و تجهیزات توانبخشی به نیازمندان شهرستان خمیر اهداء شد
    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۴۴
    شناسه : 6576
    بازدید 1224
    7
    دریانیوز// به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، به صورت نمادین طی آیینی با حضور فرماندار خمیر، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه ها و نهادهای حمایتی اقلام و تجهیزات توانبخشی از سوی هلال احمر شهرستان خمیر به افراد نیازمند اهداء شد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ، به صورت نمادین طی آیینی با حضور فرماندار خمیر، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه ها و نهادهای حمایتی اقلام و تجهیزات توانبخشی از سوی هلال احمر شهرستان خمیر به افراد نیازمند اهداء شد.

    این اقلام شامل ۷۹ عدد ویلچر بزرگسال ، خردسال و حمام ، ۱۵ مورد تشک مواج ، ۶۱ عدد واکر و توالت فرنگی ، ۱۳۲ مورد پوشینه و یک عدد کپسول اکسیژن در مجموع با اعتباری بالغ بر ۶۵۴ میلیون تومان بوده است.
    همچنین ۱۴۵ مورد کمک هزینه درمانی قریب به ۱۶۷ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

    میرهاشم خواستار فرماندار خمیر در این آیین ضمن قدردانی از خدمات انجام شده توسط هلال احمر گفت: علیرغم محدودیت های اعتباری ، اقلام و تجهیزات خوبی از سوی این نهاد تهیه و در اختیار مددجویان و نیازمندان جامعه قرار گرفته، با این وجود هر چه قدر برای محرومیت زدایی و دست گیری از نیازمندان تلاش شود باز هم کم است.

    وی افزود:همه ما موظف هستیم به مشکلات مددجویان و نیازمندان جامعه رسیدگی کنیم در این راستا کمک همه دستگاه ها ، نهادهای حمایتی و خیریه را می طلبد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.