حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اعلام جزئیات راهپیمایی  یوم الله ۱۳ آبان در هرمزگان
    ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۴۷
    شناسه : 4973
    بازدید 1381
    8
    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سیزده آبان خبرداد .
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز// رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت سیزده آبان خبرداد .
    حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد در نشست خبری افزود: جنایت تروریستی شیراز بدست دشمنان کوردلی صورت گرفت که نمی‌خواهند ملت ایران در امنیت و آرامش باشند .وی با بیان این که مختل کردن امنیت هدف اصلی دشمن برای متوقف ساختن پیشرفت‌های کشور است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران دارای دستاوردهای بزرگی است که باید آن را مطرح و به شیوه هنرمندانه برای عموم جامعه تشریح کرد.

    رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با تجلیل از نقش و جایگاه اصحاب رسانه در روشنگری در جامعه، بیان کرد: اکنون در جهاد تبیین، نقش رسانه‌ها از اهمیتی کلیدی و حیاتی برخوردار است تا اذهان مردم را نسبت به آینده کشور روشن و توطئه‌های دشمن برای آینده ایران را برملا سازند.ایمانی فرد درباره مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در استان هرمزگان همراه و همزمان با سراسر کشور در ۱۳ شهرستان و تمام بخش‌ها و برخی از روستاها برگزار خواهد شد و بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و تبلیغی در این روز به اجرا درخواهد آمد.

    وی شکوه برگزاری این روز را همراهی خانواده‌ها با فرزندان دانشجو و دانش آموز خود در این مراسم دانست و عنوان کرد: در شهر بندرعباس برنامه راهپیمایی یوم الله سیزده آبان از ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی (ره) پارک شهید دباغیان آغاز خواهد شد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.