حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • استان مان بوی شهدا گرفته است
    ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
    شناسه : 5917
    بازدید 1286
    7
    دریانیوز// این روزها و همزمان با ایام فاطمیه که هرمزگانی‌ها میزبان پنج شهید گمنام و خوش نام دفاع مقدس هستند، حال وهوای استان نیز تغییر کرده است
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// این روزها و همزمان با ایام فاطمیه که هرمزگانی‌ها میزبان پنج شهید گمنام و خوش نام دفاع مقدس هستند، حال وهوای استان نیز تغییر کرده است.

    شهدای گمنامی که این روزها وارد کشورعزیزمان ایران شده اند و مردم در شهرهای مختلف به استقبال شان رفته اند، پیامی برای همگان دارند و مهمترین پیام شان شاید این باشد که کشورمان و عزت و اقتدار ایران عزیز را مدیون خون شهدا هستیم و یادمان نرود که شهدا جان شان را دادند تا یک وجب از خاک کشورمان نرود و کشورمان امن بماند. متاسفانه برخی ها گویا فراموش کرده اند که امنیت و اقتدار این کشور را مرهون حدود ۳۰۰ هزار شهید از انقلاب، دفاع مقدس تاکنون هستیم و راه شهدا همچنان ادامه دارد. شهدای مان همچنین بر حجاب تاکید فراوان داشته اند و برخی امروز مروج بی‌حجابی هستند که خارج از خط شهدا هستند.

    مسئولان هم بایستی آرمان‌های شهدا را فراموش نکنند و رهرو راه شهدای عزیز باشند که متاسفانه در برخی ادوار برخی ها بیشتر خارج از مسیر شهدا رفته اند. اگر مشکلاتی در جامعه وجود دارد، به این دلیل است که دولتمردانی بوده اند که برخلاف آرمان های شهدا گام برداشته اند و جهادی عمل نکرده اند و به همین دلیل مشکلات مردم افزایش یافته است. شهدا آمده اند تا به همه بگویند قول و قرارمان این نبود که آرمان های شان فراموش شود.

    آنهایی که بدنبال بی حجابی هستند که برخلاف مسیر شهدا حرکت می کنند را بایستی متذکر شد که این کشور به آسانی به اینجا نرسیده است که آن‌ها بخواهند مروج فرهنگ غرب و بی حجابی باشند و نباید به سادگی از کنار این موضوع گذشت و متولیان مربوطه بایستی اقدامات لازم را انجام دهند تا از ترویج بی حجابی و بی‌بندوباری جلوگیری شود و با مروجان این پدیده مذموم برخورد قاطع صورت گیرد.

    از طرفی بایستی با کسانی که به دنبال ناراضی تراشی هستند و عملکرد مناسبی را در حوزه‌های مختلف ندارند، برخورد قانونی صورت گیرد. چرا همچنان مشکلات اقتصادی، اشتغال، مسکن و… درحال افزایش است و برخی از مسئولان همراهی لازم را برای رفع مشکلات ندارند و باعث ناامیدی مردم شده اند. آیا مشکلات را نمی شود حل کرد یا برخی نمی‌خواهند مشکلات حل شود؟ چرا برخی‌ها با برنامه‌های دولت و رئیس‌جمهور مردمی همراهی لازم را ندارند و اقدام به کارشکنی می‌کنند؟

    یکسال است که رئیس جمهور اعلام کرده است دستگاه های مختلف زمین های مازادشان را در اختیار راه و شهرسازی جهت اجرای طرح جهش تولید مسکن قرار دهند و بیشتر دستگاه ها همراهی لازم را ندارند. قرار می شود خودرو وارد شود و مردم منتظر ارزانی خودرو با واردات هستند که به یکباره سناریوی افزایش قیمت خودرو پیاده می شود.

    هرمزگان که پایتخت تجارت کشور است و بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک در این استان فعال هستند و انتظار می رود مقام نخست اشتغال و رفاه کشور را داشته باشد، اما مقام نخست بیکاری، فقر و فلاکت و محرومیت را دارد. موارد اینچنینی نشان می دهد برخی ها همچنان می‌خواهند بگونه ای عمل کنند تا مشکلات مردم حل نشود و خواسته های بحق مردم محقق نگردد و مردم همچنان ناراصی بمانند. بایستی با مسببان این وضعیت برخورد شود و اغماض و چشم پوشی نشود که این افراد برخلاف آرمان های شهدا در همه حوزه ها عمل می کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.