حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2970 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • از طرح های تسهیلگر  شرایط کاری مادران استقبال می‌کنیم
    ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۴:۳۳
    شناسه : 6242
    بازدید 1358
    14
    استاندار هرمزگان: دریانیوز// از طرح‌هایی که با موضوع تسهیل شرایط کاری مادران شاغل ارائه شود، حمایت می کنیم تا بیشتر در خدمت خانواده باشند
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // مهدی دوستی در دیدار با بانوان همکار در استانداری هرمزگان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) گفت: از طرح هایی که برای تسهیل شرایط کاری مادران ارائه شوند، استقبال و حمایت می کنیم.

    به گزارش خبرنگار دریا، مهندس مهدی دوستی در نشست با بانوان که به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)، گرامیداشت روز زن و مادر برگزار شد؛ اظهارداشت: حضرت زهرا(س) صرفا الگوی زنان نیست بلکه در بسیاری‌ از مولفه‌ها و شاخص‌ها همچون ولایت پذیری و ولایت‌مداری الگویی کامل برای مردان نیز به شمار می‌آید.

    استاندار هرمزگان با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مقام زن، اظهارداشت: زن در نقش مادری خود به جایگاه بی‌بدیلی می‌رسد که بهشت زیر پایش قرار می‌گیرد مسئله‌ای ‌که هیچ شخصیتی نمی‌تواند بدان دست پیدا کند و وجود مبارک حضرت زهرا (س)چه به عنوان فرزند و دختر رسول گرامی اسلام(ص)، چه در نقش همسر امیرالمؤمنین (ع) و چه در مقام مادر با تربیت حسنین(ع)، جایگاه بانوان را دو چندان ارتقاء بخشیده است.

    وی با تبیین جایگاه مادر در خانواده و جامعه، عنوان‌کرد: از طرح‌هایی که با موضوع تسهیل شرایط کاری مادران شاغل ارائه شود، استقبال و حمایت می کنیم تا بیشتر در خدمت خانواده باشند همه ما به عنوان کارمند نظام جمهوری اسلامی الزام داریم که به مردم شریف هرمزگان خدمات دولت را ارائه دهیم و این تکلیف قانونی ما است که باید بدان احترام بگذاریم و به بهترین نحو انجامش دهیم.

    نماینده عالی دولت در هرمزگان بر انجام مطالبه بانوان مبنی بر اختصاص امکانات ورزشی تاکیدکرد و دستور داد از ظرفیت سالن های ورزشی دولتی که در طرح مردمی سازی امکانات آزادسازی شده‌اند، سانس‌هایی ویژه ورزش بانوان شاغل در ادارات اختصاص داده شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.