حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • ارتش امروز ارتشی انقلابی و ولایی است
    ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۲۷
    شناسه : 709
    بازدید 1783
    35
    استاندار هرمزگان دررژه موتوری و خودرویی ویژه روز ارتش در بندرعباس : استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ارتش امروز با تبعیت محض از فرماندهی کل قوا سبب آبروی ایران و اسلام شده است گفت: اتحاد موجود میان نیروهای مسلح سبب شکوفایی کشور و تامین امنیت منطقه خواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ارتش امروز با تبعیت محض از فرماندهی کل قوا سبب آبروی ایران و اسلام شده است گفت: اتحاد موجود میان نیروهای مسلح سبب شکوفایی کشور و تامین امنیت منطقه خواهد شد.
    با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و جمعی از فرماندهان نظامی ارتش، سپاه و ناجا رژه موتوری و خودرویی ویژه روز ارتش در بندرعباس برگزار شد.در این مراسم یگان‌های مختلف عملیاتی ارتش از مقابل جایگاه به انجام رژه پرداختند و دستاوردهای حوزه موشکی و پدافندی به نمایش گذاشته شد.دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه برگزاری این مراسم با تبریک روز ارتش اظهار داشت: ارتش امروز ارتشی انقلابی و ولایی است که با تبعیت محض از اوامر فرماندهی کل قوا سبب عزت و آبروی ایران و اسلام شده است.وی افزود: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان دستان بلند ملت ایران است و در نقاط مختلف جهان حضوری مقتدرانه دارد.استاندار هرمزگان گفت: یکی از اصلی ترین وظایف ارتش پاسبانی از خلیج فارس به عنوان خانه اصلی ملت ایران است که در پاسبانی و حراست از خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز موفق عمل کرده است.به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: امیدواریم این اقتدار امروز ارتش و اتحاد میان نیروهای مسلح سبب شکوفایی بیشتر کشور و تامین امنیت مردم منطقه شود.
    * ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو ارتش‌های قوی و سرافراز منطقه و جهان است
    حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو ارتش‌های قوی و سرافراز منطقه و جهان است. وی افزود: این حقیقت با ایمان و اخلاص، از خودگذشتگی و فداکاری و تلاش مضاعف و کار جهادی در ارتش به دست آمده است و در کنار ارتش نیز شاهد هستیم که سایر نیروها از جمله سپاه و ناجا نیز با تلاش و مجاهدت شاهد اقتدار هستیم. امام جمعه بندرعباس گفت: امروز روزی است که اقتدار کشور و نیروهای نظامی کشور به وقوع پیوسته است. وی تصریح کرد: اتصال و ارتباط ارتش ما با ولایت و در مسیر حرکت بودن ارتش با رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا بیانگر قدرت و تاییدکننده همان قدرت روزافزون کشور است. نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: امیدوارم حرکت بالنده که شروع شده مرزهای جغرافیایی جهان اسلام را در خواهد نوردید و به نقاط مختلف جهان خواهد رسید این حقیقت وعده خدا بوده و محقق می‌شود و برای تمام نیروهای مسلح کشور آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.