حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ارتباط با کشورهای صاحب برند اولویت نخست اتاق بازرگانی هرمزگان است
    ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
    شناسه : 7725
    بازدید 1291
    8
    رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان: دریانیوز// رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: ارتباط با کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی و برند که منجر به ارتباط دوسویه و شناخت بیشتر این کشورها از ظرفیت های استان هرمزگان باشد، اولویت نخست اتاق بازرگانی هرمزگان است.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: ارتباط با کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی و برند که منجر به ارتباط دوسویه و شناخت بیشتر این کشورها از ظرفیت های استان هرمزگان باشد، اولویت نخست اتاق بازرگانی هرمزگان است.
    محمدرضا صفا در دیدار با اسکندری سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس که با حضور دکتر رضایی دبیرکل اتاق بازرگانی هرمزگان همراه بود، اظهار کرد: اتاق بازرگانی هرمزگان در بخش بین الملل دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و امید است در سال جدید نیز با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در استان بتوانیم با کشورهایی ارتباط برقرار نماییم که علاوه بر شناخت ظرفیت های استان بتوانیم از علم و تکنولوژی آنان در زمینه های مختلف استفاده نماییم.

    وی بیان کرد: خوشبختانه بخش دولتی در استان با پارلمان بخش خصوصی ارتباط و تعامل بسیار خوبی دارد و ظرفیت ها برای معرفی بیشتر استان در بعد بین المللی کاملا مهیا است.

    صفا ادامه داد: ما به دنبال جذب سرمایه گذاری و اعزام هیات های تجاری به کشورهای صاحب فن و تکنولوژی هستیم و امید است همکاری های لازم در این زمینه صورت گیرد تا فرصت سوزی ها دراین زمینه به حداقل برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.