حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اختلاف افكني ها در شوراي  فعلي و سابق از يكجا نشات مي گيرد
    ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
    شناسه : 6977
    بازدید 1345
    7
    حيدري عضو شوراي شهر بندرعباس : دریانیوز// حجت الاسلام حيدري عضو شوراي شهر بندرعباس با گلايه از اختلاف افكني هاي عمدي ميان اعضاي شوراي شهر گفت: جریانی در شورای شهر از آغازین روزهای فعالیت این شورا، چشم طمع به صندلی سبز مجلس داشته و با ایجاد اختلاف و دودستگی در شورا سعی نمودند تا از آب گل آلود ماهی بگيرد .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// حجت الاسلام حيدري عضو شوراي شهر بندرعباس با گلايه از اختلاف افكني هاي عمدي ميان اعضاي شوراي شهر گفت: جریانی در شورای شهر از آغازین روزهای فعالیت این شورا، چشم طمع به صندلی سبز مجلس داشته و با ایجاد اختلاف و دودستگی در شورا سعی نمودند تا از آب گل آلود ماهی بگيرد .
    وی ادامه داد : متاسفانه برخی چهره های نام آشنا روی بنی اسرائیل راهم سفید نموده اند. قبلا گفتم و باز هم می گویم، بازنده اصلی فتنه گری این شعبه جدید از قوم بنی اسرائیل، مردم مظلوم بندرعباس هستند و اگر این مانع تراشی ها از سوی این گروه ایجاد نمی شد امروز شاهد شورایی متحد و همدل بودیم که، میثاقی جز آبادانی شهر بندرعباس نداشتند و همین اندک تفرجگاهی که طی این مدت با وجود همه آزار و اذیت های این تفکر قدرت طلب تقدیم مردم شده است می توانست چند برابر شود و امروز فرزندان ما و شما می توانستند از نعمت شهربازی نیز بهره مند شوند اما ای دریغ که هر نوع موفقیت در مجموعه شهرداری موجبات نا ایمن نمودن مسیر نشستن بر کرسی بهارستان برای عاشقان قدرت و شیفتگان صندلی می شود .

    حجت الاسلام حيدري عنوان کرد: ریاست شورا بايد بداند حنای حیله انگلیسی «تفرقه بنداز و حکومت کن» دیگر رنگی ندارد. اعضای شورای ششم به تازگی متوجه شده اند که آنچه که باعث دور شدن دلهایشان از یکدیگر بود، تفرقه اندازی ها و مدیریت ضعیف و بی برنامه بر شورا بوده است و امروز با کمال افتخار اعلام می کنم دست اين افراد برای غالب اعضای شورای ششم رو شده است و ضمن اعلام همدلی و وحدت اکثریت اعضا از شما درخواست می کنم در این روزهاي باقی مانده از عمر شوراییتان كه در حق ما لطف نموده و بر سر ما منت بگذارید و آتش بیار معرکه و اختلاف افکنی میان اعضای شورا نباشید، باشد که این آخرین روزهای عضویتتان در شورا، از شما به نیکی یاد شود.

    این عضو شورا گفت: قطعا اگر روزی خاطرات اعضای شورای پنجم به رشته تحریر درآید و ملاحظات سیاسی كنار گذاشته شود، حکایت های بسیاری از بدعهدی و نحوه کسب ریاست شورای پنجم توسط رئیس شورای فعلی به رشته تحریر در خواهد آمد. وی اظهار کرد : همکاران ما در شورای قبل به خوبی به خاطر دارند که رئيس فعلي شورا در مدت کوتاهی از کسب کرسی ریاست با بی تدبیری تمام، چگونه شورای پنجم را با اعضایی با سابقه و استخوان خرد کرده در عالم سیاست را آنچنان به حاشیه بردید که دو جلسه شورا را ترک نموده و از نصاب انداختند و شورای آرام و متعادل پنجم را نیز در دوران ریاستتان دچار حواشی و بحران های متعددی نمود که مشابه همان اختلافات را امروز برای شورای ششم برنامه ریزی می کنید. حجت الاسلام حيدري عنوان کرد : همکاران گرامی خواهش دارم از قدیمی ترهای شورا سوال کنید که با این نیرنگ ها و دورغ پردازی ها ، بر شورای پنجم چه رفت و امروز بر شورای ششم چه می رود، قطعا شما نیز متوجه تشابه عجیب این سیاست ها و اختلاف افکنی ها در شوراي پنجم و ششم می شوید.

    وی در پایان گفت: یکی دیگر از این حناهای رنگ باخته، گرفتن چهره همیشه منتقد و طلبکار است. برای اینکار کافی است ابتدا کمی سنگ اندازی کنید و بعد جلوی دوربین ها ظاهر شده و حرفهای حق بجانب و نقدهای آبکی کنید تا خودتان را مدافع حقوق مردم نشان دهید. بعنوان مثال می توانید برای مکان یابی احداث سالن ورزشی اختصاصی بانوان که حاصل پیگیری های همکار دیگرتان است هزار عیب و ایراد بیاورید و دست آخر مکان را در نزدیکی منزلتان پيشنهاد کنید ، اما بعد از آن در همایش پیاده روی محله سه راه برق حاضر بشوید و به بانوان محله بگوئید شهرداري باید در این محله سالن ورزشی اختصاصی بانوان بسازد. اگر واقعا در گفتار با مردم صادق هستید، طی یک نامه رسمی به معاونت مربوطه ابلاغ بفرمائید که اولويت احداث سالن ورزشی اختصاصی بانوان باید در محله سه راه برق باشد و نه در نزدیکی محل سکونت شما. شما اگر واقعا دغدغه ورزش بانوان را داشتید، طی ده سال عضویتتان در شورای شهر کاری کرده بودید.

    در ده سال عضویت در شورای شهر بفرمائید چه گلی به سر این شهر و مردم آن زده اید؟ طی این ده سال عضویت در شورای شهر چند بار به محلات فقیر نشین و حاشیه ای شهر بندرعباس سرکشی نموده و پای درد دل مردم این محلات نشستید؟
    که این روزها دائما در بخش ها و روستاهای مختلف دايه مهربان تر از مادر شده ايد؟
    مردم خيلي خوب از نيات هركدام از ما آگاهند، لطفا اجازه بدهيد شهر و مردم نفس بكشند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.