حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2970 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • احداث و نوسازی بازارچه ۲۲ بهمن بندرعباس
    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۲۴
    شناسه : 4066
    بازدید 1454
    4
    شهردار بندرعباس خبر داد دریانیوز // شهردار بندرعباس گفت‌: بر حسب جلسه مورخ 14 شهریور ماه سال جاری به ریاست مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، مجوز احداث و نوسازی بازارچه 22 بهمن به شهرداری واگذار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز // شهردار بندرعباس گفت‌: بر حسب جلسه مورخ ۱۴ شهریور ماه سال جاری به ریاست مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، مجوز احداث و نوسازی بازارچه ۲۲ بهمن به شهرداری واگذار شد.

    مهدی نوبانی بیان کرد: پس از جلساتی که با دستگاه های مربوطه برگزار شد اداره کل راه و شهرسازی موافقت نمود که زمین بازارچه را به شهرداری بندرعباس واگذار و شهرداری نیز نسبت به احداث و نوسازی این بازارچه اقدام نماید.شهردار بندرعباس با بیان اینکه مساحت این بازارچه به همراه پارکینگ حدود ۲۰ هزار متر مربع می باشد، اظهار کرد: کار احداث و نوسازی بازارچه با ۸۰۰ غرفه از نیمه دوم سالجاری آغاز می شود و بصورت بهره برداری موقت در اختیار کسبه ای که در حال حاضر در این بازار فعال هستند قرار می گیرد.

    این مقام مسئول گفت: از ۱۶ شهریور ماه لغایت ۲۶ شهریور سالجاری از ساعت ۲۰ الی ۲۲:۳۰ کار ثبت نام متقاضیان واجد شرایط جهت تشکیل پرونده و مراحل قانونی واگذاری در دفتر مدیریت این بازارچه انجام می شود. نوبانی در پایان تاکید کرد: شهرداری بندرعباس در راستای رشد و توسعه شهری تعهدات خود اقدامات بهینه و در خور شأن به شهروندان انجام می دهد و امیدوارم که با همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شاهد توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.