حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • احداث درمانگاه در شهرک پیامبر اعظم(ص) امری ضروری است
    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
    شناسه : 1292
    بازدید 1975
    12
    سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان: سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان عنوان‌کرد: احداث درمانگاه در شهرک پیامبر اعظم(ص) امری ضروری است که برای آن همکاری دو جانبه بین سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم‌پزشکی بایستی وجود داشته‌باشد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان عنوان‌کرد: احداث درمانگاه در شهرک پیامبر اعظم(ص) امری ضروری است که برای آن همکاری دو جانبه بین سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم‌پزشکی بایستی وجود داشته‌باشد. دکتر غلامعباس مومنی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ما در جهت خدمت به مردم علی الخصوص حوزه درمان که مانند امنیت مهم است همیشه در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستیم. مومنی اظهارداشت: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم هرمزگان بیمه شده تامین اجتماعی هستند بایستی تلاش مضاعفی در ارائه خدمات درمانی داشته باشیم و به همین دلیل همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حوزه درمان و آموزش برای ما ضروری است.

    وی با اشاره به اهمیت ارتقاء همکاری های دوجانبه دانشگاه و تامین اجتماعی یادآور شد: راه اندازی و مجوز آنژیوگرافی، تخصیص پزشک در درمانگاه های تامین اجتماعی موجود در استان، رفع دغدغه مردم شهرک پیامبر اعظم(ص) در خصوص احداث درمانگاه که بیش از ۲۰ درصد جمعیت بندرعباس در آن جای دارد از مهمترین مواردی است که انتظار است دانشگاه علوم پزشکی همکاری و مساعدت بیش از پیش را با سازمان تامین اجتماعی داشته باشد. دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تبریک انتصاب دکتر مومنی به سمت سرپرستی مدیریت درمان تامین اجتماعی گفت: ما جهت همکاری و مساعدت در همه زمینه ها در کنار تامین اجتماعی هستیم و با توجه به اینکه هزینه های درمانی بخصوص در بخش پاراکلینیکی افزایش یافته است، ممکن است عده ای از مردم توانایی استفاده از این خدمات را نداشته باشند انتظار می رود این سازمان که بخشی از درمان است بیشتر از گذشته برای ارائه خدمات در کنار دانشگاه باشد.

    وی افزود: در خصوص احداث درمانگاه در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و کمبود های درمانی در آن منطقه نیاز به هم اندیشی و همکاری دوجانبه جهت رفع این مشکل وجود دارد. همچنین در شرق هرمزگان نیز نیاز به توسعه بیشتر درمان در درمانگاه های تامین اجتماعی لازم است. وی همچنین در اشاره به وجود شرکت های بزرگ وابسته به سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان خاطر نشان کرد: انتظار می رود این شرکت ها مسئولیت های اجتماعی خود در کمک به بخش درمان را در همین استان هزینه کنند تا شاهد توسعه خدمات درمانی و کاهش مشکلات این حوزه باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.