حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آیات قرآن باید در تمام مراحل زندگی ما جاری باشد
    ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۱۲
    شناسه : 6875
    بازدید 1330
    10
    مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی: دریانیوز// مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: در کشور خان پربرکت قرآن کریم گسترده شده است و موسسات و مجموعه های قرآنی و جلسات قرآنی فراوانی برگزار می‌شود.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: در کشور خان پربرکت قرآن کریم گسترده شده است و موسسات و مجموعه های قرآنی و جلسات قرآنی فراوانی برگزار می‌شود.
    محسن تقیانی در مراسم افتتاحیه مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی افزود: امروز علی‌رغم تلاش و تبلیغات گسترده دشمنان، خوشبختانه در کشور فضای قرآنی حاکم است و هر روز بر تعداد حافظان و قاریان قرآن در کشور افزوده می‌شود.
    تقیانی اظهارداشت: قرآن تنها معجزه خداوند در بین بشر است که تا الان باقی مانده است و باید قدر آن را بدانیم چرا که این کتاب آسمانی گنج بزرگی است که به وسیله آن می‌توانیم راه سعادت را پیدا کنیم.
    وی خاطرنشان کرد: ما باید با قرآن مأنوس باشیم و و از آن برای زندگی بهتر بهره بگیریم و تلاش نماییم آیات قرآن در تمام مراحل زندگی ما جاری باشد.
    تقیانی بیان کرد: مسابقات قرآنی باید برای ما مقدمه‌ای باشد که با قرآن مأنوس شده و در آیات آن تدبر کنیم و به آن عمل نماییم.
    وی خطاب به شرکت‌کنندگان در این مسابقات عنوان کرد: در هنگام تلاوت قرآن، باید به آهنگ تلاوت توجه شود که این آهنگ در ارتباط با معنا و مضامین باشد تا از این طریق بهتر بر قلب و جان مخاطب اثر کند.

    تقیانی به خواندن مستمر قرآن تاکید کرد و گفت: در احادیث زیادی به خواندن مستمر قرآن اشاره شده است به همین دلیل تلاش کنیم هر روز آیاتی از قرآن را تلاوت کنیم.
    مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی بیان کرد: در بحث حفظ قرآن نیز تاکید زیادی وجود دارد زیرا افرادی که حافظ قرآن می‌شوند، بهتر و راحت‌تر به فهم قرآن می‌رسند و رهبر انقلاب نیز بر حفظ قرآن تاکید فراوان دارند.
    وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر تربیت ده میلیون حافظ در کشور تاکید دارند خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که تعداد حافظان قرآن در کشور افزایش یابد و ما در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز برای این امر برنامه‌هایی داریم که بتوانیم تعداد حافظان قرآن در سازمان را افزایش دهیم.
    وی خطاب به شرکت‌کنندگان در این مسابقات عنوان کرد: افرادی که در رشته‌هایی غیر از حفظ قرآن شرکت می‌کنند، تلاش نمایند که به حفظ قرآن هم بپردازند.
    این مسئول اظهارکرد: حضور خانواده کارکنان و برگزاری مسابقات در شرکت‌های وابسته دو تفاوت عمده برگزاری مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.