حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آمادگی هرمزگان برای افزایش سفرهای بین المللی به شارجه
    ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۴۲
    شناسه : 1931
    بازدید 1638
    2
    مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر خبر داد مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: آمادگی و زیرساخت‌های لازم برای افزایش تا سه سفر در هفته برای مسیر بین‌المللی بندر شهید باهنر_شارجه وجود دارد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: آمادگی و زیرساخت‌های لازم برای افزایش تا سه سفر در هفته برای مسیر بین‌المللی بندر شهید باهنر_شارجه وجود دارد. حمیدرضا محمدحسینی‌تختی اظهار داشت: سفر دریایی در مسیر مسافری بین المللی بندر شهید باهنر_بندر شارجه با ظرفیت ۲۰۰ مسافر توسط کشتی نگین در حال انجام می‌باشد.وی افزود: آمادگی و زیرساخت‌های موجود در این بندر چند منظوره امکان افزایش تا سه سفر در هفته را فراهم آورد است.

    به گزارش فارس، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان تصریح کرد: بیشترین تمرکز سفرهای دریایی در آب‌های جنوبی ایران و به ویژه در مسیرهای دریایی هرمزگان قرار دارد.محمدحسینی‌تختی ادامه داد: بندر شهید باهنر در مرکز هرمزگان با بهره‌مندی از پایانه فعال دریایی خلیج فارس یکی از اصلی‌ترین بنادر ایران در انجام سفرهای بین‌المللی به شمار می‌رود.وی اضافه کرد: در ۲ ماه نخست امسال ۸۲۶ هزار و ۶۵۴ مسافر و گردشگر در بنادر شرق هرمزگان جابجا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال پیش ۱۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

    مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: بیشترین تردد در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز با شمار ۵۷۱ هزار ۹۷۳ نفر است که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل از ثبت رشدی ۹۴ درصدی حکایت دارد.محمدحسینی‌تختی خاطرنشان کرد: در جزیره هرمز به لحاظ دارا بودن جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد با جابه‌جایی ۲۵۱ هزار و ۶۶۴ مسافر و گردشگر، نسبت به سال قبل ۱۶۳ درصد افزایش مشاهده می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.