حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آمادگی رزم رزمندگان جزایر مطلوب است
    ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۶
    شناسه : 1937
    بازدید 1661
    5
    فرمانده نیروی دریایی سپاه : دریادار پاسدار علی‌رضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در جمع خادمین حرم مطهر رضوی(ع) در جزیره ابوموسی، پرچم مقدس امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) را زیارت کرد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری هرمز
    پ
    پ

    دریانیوز: دریادار پاسدار علی‌رضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در جمع خادمین حرم مطهر رضوی(ع) در جزیره ابوموسی، پرچم مقدس امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) را زیارت کرد. کاروان زیر سایه خورشید رضوی مستقر در هرمزگان با قایق‌های تندرو نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جزیره ابوموسی رسید و در جمع مردم این جزیره حضور یافتند و فضای جزیره را با بوی مهر رضوی عطرآگین کردند.

    فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر و تشکر از اقدام شایسته تولیت محترم آستان قدس رضوی مبنی بر انتقال پرچم متبرک حرم مطهر رضوی(ع) به شهرها ، روستاها ، مساجد، مراکز درمانی و اجتماعات مردمی ، افزود: وجود پرچم متبرک امام رضا(ع) در جزایر خلیج همیشه فارس جمهوری اسلامی ایران یادآور خاطرات به یاد ماندنی ایام دفاع مقدس هست که در مواقع خاص ، این پرچم متبرک در بین رزمندگان حضور می یافت و فضای عمومی جبهه را عطرآگین و روحیه جهادی و معنویت رزمندگان را تقویت می نمود، پرچم متبرک امام رضا(ع)نماد معنویت و عطوفت رضوی است.

    به گزارش هرمز؛ سردار تنگسیری که برای بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزم دریادلان نیروی دریایی سپاه به جزایر نازعات سفر کرده بود ،گفت : وضعیت آمادگی ، توان رزم و روحیه سلحشوری رزمندگان در جزایر مطلوب و یقین داریم یکی از عوامل موثر و پیش برنده در حفظ این آمادگی ها ، بعد از عنایت خداوند سبحان، همین وجود معنویت و توسلات به اهلبیت عصمت و طهارت(ع) می باشد و ما در ایران اسلامی بر خود واجب می دانیم برای برخورداری از این نعمت عظیم ولایت و لطف و عطوفت خاص امام رضا(ع)، امام خوبی ها ، از خدای متعال تشکر نماییم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.