حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آغاز عملیات تخلیه و بارگیری با کفی های دو قلو ویژه حمل کانتینر برای اولین بار در بندر شهید رجایی
    ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
    شناسه : 4306
    بازدید 11553
    12
    با هدف تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری توسط شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا کلید خورد دریانیوز// در سال تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرین برای اولین بار در بندر شهید رجایی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با به کار گیری فناوری های نوین موفق به عملیات تخلیه و بارگیری با کفی های دوقلو ویژه حمل کانتینر شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در سال تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرین برای اولین بار در بندر شهید رجایی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با به کار گیری فناوری های نوین موفق به عملیات تخلیه و بارگیری با کفی های دوقلو ویژه حمل کانتینر شده است.

    ایرج فقیری رییس ناحیه جنوب شرق شرکت سینا با اعلام این خبر بیان داشت، این پروژه با هدف کاهش حجم تعمیر و نگهداری به میزان قابل توجه، افزایش ضریب ایمنی به دلیل کاهش تردد، کاهش ترافیک در ترمینال کانتینری، کاهش مصرف سوخت و کمک به محیط زیست، تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری، کاهش اصطکاک و استهلاک، افزایش نُرم تخلیه و بارگیری شناورها کاهش آسیب پذیری به زیر ساخت های ترمینال کانتینری در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
    فقیری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه این کفی ها با هدف تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری راه اندازی شده است؛ گفت: به واسطه همین سرعت بخشی به عملیات تخلیه و بارگیری، ظرف سال‌های گذشته با برنامه ریزی مناسب و انسجام زنجیره عملیات، بارها موفق به کسب رکوردهای برتر عملیاتی بر روی شناورهای اقیانوس پیما شده ایم.


    این مقام مسئول با اشاره به سال “تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرین” و رویکرد و نگاه ویژه شرکت سینا به بحث فناوری های نوین در بنادر و حمایت های بی دریغ مدیرعامل شرکت سینا از این اقدامات، اظهار داشت، ظرف سال‌های گذشته در دیگر شعب این شرکت نیز با استفاده از این فناوری ها گام های خوب و موثری برداشته شده است.
    در پایان رئیس ناحیه جنوب شرق شرکت سینا اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری و کاهش ترافیک در ترمینال کانتینری باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.