حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد
    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
    شناسه : 8086
    بازدید 12467
    11
    دریانیوز//مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی به منظور ایجاد اشتغال و تکمیل نیروهای مورد نیاز در واحدهای ستادی و عملیاتی این شرکت خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از برگزاری آزمون جذب نیروی انسانی به منظور ایجاد اشتغال و تکمیل نیروهای مورد نیاز در واحدهای ستادی و عملیاتی این شرکت خبر داد.
    علیرضا جعفرپور در این خصوص ابراز کرد: این شرکت به منظور اشتغال‌زایی و تکمیل نیروهای مورد نیاز خود در واحدهای ستادی و عملیاتی نسبت به جذب نیروی انسانی در قالب آزمون استخدامی کرد.
    وی ادامه داد: این آزمون با حضور داوطلبانی که در مقاطع دیپلم و کارشناسی اقدام به نام‌نویسی کرده بودند با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه هرمزگان طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه در ۲۹ حوزه‌ امتحانی در بندرعباس برگزار شد.


    جعفرپور با بیان اینکه نتایج این آزمون نیمه دوم تیر ماه از طریق سایت سازمان آموزش کشور اعلام خواهد شد، افزود: برگزیدگان در نیمه اول مرداد ماه ۱۴۰۲ سه برابر ظرفیت پذیرش هر شغل به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد و در نهایت ۵۰۶ نفر از داوطلبان پس از آموزش با قرارداد مستقیم در شرکت نفت ستاره خلیج فارس مشغول به کار خواهند شد.
    وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این آزمون جذب حداکثری نیروی ماندگار در استان هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس برای تولید پایدار سبد سوخت کشور است.
    گفتنی است طی روزهای برگزاری این آزمون، علاوه بر نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور، نمایندگان ادارات بازرسی کل کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت نفت ستاره خلیج فارس بر روند اجرای آن نظارت داشتند.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد”
    1. مبارکشون باشه. دیگه آزمون گرفتن نداره که 😆

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.