حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نمی‌خواهیم نسلی منزوی داشته‌باشیم
    ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۴۶
    شناسه : 571
    بازدید 1960
    42
    استاندار هرمزگان در آیین آغاز فعالیت حضوری آموزشی مدارس فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور به صورت حضوری آغاز شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    گزارش – دریانیوز // فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور به صورت حضوری آغاز شد.
    با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسوولان و معلمان، مراسم نمادین آغاز فعالیت‌های حضوری آموزشی و پرورشی استان در دبستان اوستا رضانیا برگزار شد. استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: در دو سالی که بیماری کرونا تمام مسائل اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داد، بخش آموزش و پرورش ما نیز متاثر از این بیماری قرار گرفت. مهدی دوستی افزود: همه مسئولان در کشور در تلاش بودند تا شرایط را به نحوی پیش ببرند که آموزش ها به صورت حضوری آغاز شود و با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از چهاردهم فروردین ۱۴۰۱ فعالیت واحدهای آموزشی به صورت حضوری آغاز شد. دوستی اظهارداشت: تعطیل کردن آموزش آخرین و مشکل ترین راه بود چرا که این دانش آموزان اگر آموزش های حضوری را فرا نگیرند نسلی خواهیم داشت که در جایگاه مناسب قرار نخواهند گرفت. وی خاطرنشان‌کرد: مهندسان پزشکان ، معلمان ، قهرمانان و … همه از همین دانش آموزانی که امروز در کلاس‌های درس حضور دارند تشکیل خواهد شد.

    دوستی ادامه داد: ما به جز این نسل کسی را نخواهیم داشت که برای آینده کشور و جامعه مثمرثمر باشد به همین دلیل باید آموزش‌های حضوری شروع می‌شد. استاندار هرمزگان عنوان‌کرد: دغدغه‌هایی در زمینه حضوری شدن آموزش برای خانواده ها و معلمان وجود داشت که این موضوع بر عهده ماست و قول می دهم که تمامی این دغدغه‌ها برطرف خواهد شد. وی گفت: خودم را با معلمان مانوس می دانم و دغدغه آنها را درک می‌کنم و نگرانی‌های خانواده‌ها را هم در نظر خواهیم گرفت.   استاندار هرمزگان عنوان‌کرد: نمی‌خواهیم نسلی منزوی داشته باشیم به همین دلیل ناگزیرهستیم فرایند آموزش را به صورت حضوری برگزار کنیم.دوستی اظهارکرد: کارهای خوبی را در استان هرمزگان در زمینه آموزش آغاز کردیم تا بتوانیم سطح آموزش استان را بالا ببریم و دانش آموزانی فعال و قهرمان را در استان پرورش دهیم. وی اضافه کرد: باید دانش‌آموزان استان الگو باشند و کارهای بزرگی انجام دهند تا بتوانیم کادر مناسبی برای مسئولین کشور در آینده تربیت نماییم. وی عنوان کرد: طی این دو سالی که مدارس و آموزش به صورت غیرحضوری برگزار شده است هم از نظر آموزشی و هم از نظر روابط اجتماعی دانش آموزان با مشکلاتی مواجه هستند که با حضوری شدن آموزش‌ها، این نواقص برطرف خواهد شد. این مسئول اظهار داشت: آموزش، بخشی از فعالیت‌های مدرسه است و بخش بعدی، بُعد اجتماعی و انجام کارهای گروهی است که با حضوری شدن مدارس این موضوع نیز تقویت خواهد شد.

    دوستی اظهارداشت: روزهای خوبی در پیش است و خانواده‌ها خیالشان راحت باشد که برای آموزش فرزندان آن ها چیزی کم نمی گذاریم چرا که آینده‌سازان این کشور و جامعه همین بچه ها هستند. در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: فعالیت های آموزشی بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت حضوری آغاز شده است. محمد قویدل عنوان‌کرد: ۴۱۰ هزار دانش آموز در سطح استان فعالیت آموزشی حضوری خود را آغاز کرده‌اند که این دانش آموزان در ۲۲ منطقه آموزشی تا پایان
    زمان برگزاری امتحانات به صورت حضوری آموزش ها را فرا خواهند گرفت. قویدل خاطرنشان‌کرد: ۲۸ هزار فرهنگی در سطح استان هرمزگان کار آموزش را بر عهده دارند. وی گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا برخی از فرهنگیان از جان خود گذشتند و جان خود را نثار کردند تا فعالیت‌های آموزشی ادامه داشته باشد و تعطیل نشود.   مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر انقلاب به سال تولید، دانش‌بنیان، کارآفرین اظهارداشت: حوزه آموزش و پرورش نیز این منویات را مدنظر داشته و در این راستا گام هایی را خواهیم برداشت و فعالیت‌هایی انجام خواهد شد. قابل‌ذکراست ؛ در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از فعالیت‌های دانش‌آموزان دبستان اوستا رضانیا در تعطیلات نوروز برپا شده‌بود و دانش‌آموزان آثار خود را به نمایش گذاشته بودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.