حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2977 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • قرار بود شهربازي تا شب عيد افتتاح شود
    ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۶:۳۱
    شناسه : 1672
    بازدید 1735
    6
    يعقوب دبيري نژاد عضو شوراي شهر بندرعباس: يعقوب دبيري نژاد عضو شوراي شهر بندرعباس در جلسه علني اين شورا در خصوص تعيين مكان احداث شهربازي گفت: بهمن ماه سال گذشته به همراه تعدادي از همكاران شورا به منظور رفع مشكلات قانوني پيمانكار شهربازي، چندين جلسه مشترك با معاونين و مديران شهرداري داشتيم و نهايتا با مشورت دستگاه هاي نظارتي مشكل ضمانتنامه پيمانكار حل شد و از همان تاريخ تاكنون تجهيزات شهربازي خريداري شد و در محوطه يكي از سازمان هاي شهرداري دپو شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: يعقوب دبيري نژاد عضو شوراي شهر بندرعباس در جلسه علني اين شورا در خصوص تعيين مكان احداث شهربازي گفت: بهمن ماه سال گذشته به همراه تعدادي از همكاران شورا به منظور رفع مشكلات قانوني پيمانكار شهربازي، چندين جلسه مشترك با معاونين و مديران شهرداري داشتيم و نهايتا با مشورت دستگاه هاي نظارتي مشكل ضمانتنامه پيمانكار حل شد و از همان تاريخ تاكنون تجهيزات شهربازي خريداري شد و در محوطه يكي از سازمان هاي شهرداري دپو شد. همچنين در محل جانمايي شده قبلي در پارك دولت مشكل ارتفاع چرخ فلك و حريم محدوده باند فرودگاه را داشتيم كه طي نشست با معاون عمراني استاندار و درخواست حضوري از مديركل فرودگاه هر دو مسئول دلسوز در كمترين فرصت ممكن، مشكل را از تهران پيگيري و حل نمودند و مجوز بلامانع بودن ارتفاع چرخ فلك را گرفتند كه لازم مي دانم از معاون عمراني استاندار و مديركل فرودگاه تشكر كنم.

    با حل مشكل استعلام فرودگاه، پيمانكار شهربازي در همان زمان قول داد تا شب عيد شهربازي در ساحل پارك دولت راه اندازي شود و معاون خدمات شهري هم بر همين اساس موضوع را رسانه اي كرد و اعلام نمود تا شب عيد شهربازي افتتاح مي شود، اما متاسفانه سنگ اندازي هايي شد و ساخت شهربازي تا به امروز طول كشيده است. بنده شخصاً معتقدم بايد پنجه علي را كه مستعد توسعه و رشد است و موجب رونق در محلات بافت فرسوده هم مي شود آباد نماييم كه احداث شهربازي مي توانست به اين موضوع كمك كند اما زماني كه تصميم بر آن شد شهربازي در ساحل احداث شود با تمام توان براي تحقق آن حتي خارج از وظايف شورايي كمك كردم.

    امروز كه مجددا مكان شهربازي جابجا شده بازهم تمام قد كمك خواهم كرد تا هرچه زودتر شهربازي ساخته شود چرا كه ضرر هر روز تاخير در ساخت شهربازي متوجه مردم و شهرداري است و غير از خسارت پيمانكار قطعات دستگاه هاي خريداري شده زير آفتاب در حال پوسيدن است. لذا علي رغم اينكه به نظرم مكان يابي شهربازي مي توانست بهتر باشد اما با نظر اعضا همراهي مي كنم تا زودتر اين موضوع به سرانجام برسد و وعده داده شده به مردم محقق شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.