حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • رتبه نخست هرمزگان در واگذاری قطعات ویلایی طرح نهضت ملی مسکن
    ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
    شناسه : 5230
    بازدید 1496
    9
    استاندار هرمزگان عنوان کرد آیین کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رودان با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان،حجت السلام دری، فرماندار و جمعی از مردم برگزار و 150 هکتار زمین در قالب 1800 واحد 200 متری ویلایی جهت واگذاری به متقاضیان مسکن ملی آماده شد.
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز//آیین کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رودان با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان،حجت السلام دری، فرماندار و جمعی از مردم برگزار و ۱۵۰ هکتار زمین در قالب ۱۸۰۰ واحد ۲۰۰ متری ویلایی جهت واگذاری به متقاضیان مسکن ملی آماده شد.

    مهندس دوستی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه دار کردن مردم، کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رودان انجام شد. وی با تاکید بر اهمیت زیست بهتر مردم در دوری از زندگی آپارتمانی افزود: ۱۵۰ هکتار زمین برای این منظور در رودان در نظر گرفته شده و قرار است ۱۸۰۰ واحد ویلایی در قطعات ۲۰۰ تا ۲۵۰ متری به متقاضیان واگذار خواهد شد. استاندار هرمزگان گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز این زمین نیز به قید فوریت تامین خواهد شد در حال حاضر قطعه بندی و طراحی‌های مورد نیاز نیز انجام شده و از مردم متقاضی که کار ثبت نام آنها تمام شده می‌خواهیم که برای تحویل زمین خود مراجعه و کار ساخت و ساز را آغاز کنند. وی تصریح کرد: دولت برای احداث منازل در قالب ارائه تسهیلات و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در کنار مردم است به همین جهت مردم از این فرصت بسیار خوب ساخت مسکن استفاده کنند. مهندس دوستی گفت: تعهد ما در استان در خصوص تامین زمین انجام شده، هرمزگان در حوزه واگذاری قطعات ویلایی در سطح کشور در رتبه نخست قرار دارد چرا که معتقد هستیم مردم باید دارای یک محیط زیست با کیفیت باشند. استاندار هرمزگان در این آیین همچنین از فرماندار شهرستان رودان خواست علاوه بر پیگیری ایجاد زیرساخت های این منطقه مسکونی جدید، ساخت پروژه های آموزشی، فرهنگی،سد های بالادستی و جذب سرمایه‌گذار برای احداث تفریحگاه های پیرامونی این مجموعه نیز برنامه ریزی و اقدام شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.