حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • تشکیل ۱۴پرونده تخلف روغن در هرمزگان
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۷
    شناسه : 1183
    بازدید 1449
    11
    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خبر داد معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اعلام کرد: بنا بر تاکید استاندار مبنی بر رصد کامل چرخه تولید روغن، در بازرسی گسترده یک روز گذشته از واحدهای صنفی استان، تاکنون ۱۴ پرونده تخلف روغن در استان تشکیل شده است.
    ارسال توسط : منبع : خبر گزاری ایرنا
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اعلام کرد: بنا بر تاکید استاندار مبنی بر رصد کامل چرخه تولید روغن، در بازرسی گسترده یک روز گذشته از واحدهای صنفی استان، تاکنون ۱۴ پرونده تخلف روغن در استان تشکیل شده است. عبدالرضا پیروی منش افزود: پرونده های یادشده به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال در سیستم ثبت و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد. وی بیان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در راستای تاکید استاندار با بهره گیری از مجموعه های همکار، بازرسی گسترده ای در سطح استان انجام داد و در این بازرسی ها، علاوه بر کالا و خدمات، نسبت به کالاهای مورد نیاز مردم توجه ویژه ای شد.

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهارداشت: ۵۵۰ نفر در طرح بازرسی کالا و خدمات یکروزه در سطح استان هرمزگان فعالیت کردند. وی با اشاره به گستردگی بازرسی و ثبت آن‌ها در سامانه سیمبا اظهارداشت: از مهم‌ترین کالاهای بازرسی شده در این طرح، روغن خوراکی بود و واحدهای صنفی که از عرضه روغن به مردم امتناع می کردند، ضمن تذکر نسبت به تشکیل پرونده اقدام شد.

    پیروی منش با اشاره به اهمیت دقت مردم در خرید و دریافت فاکتور از فروشندگان، اظهارداشت: شهروندان با دقت بیشتری نسبت به خرید اقدام نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از امتناع از عرضه کالا، اختفاء کالا، گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و غیره را به سامانه تلفنی ۱۲۴ تماس بگیرند تا همکاران در سریع ترین وقت در محل حاضر شده و رسیدگی نمایند.

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بازدید از اتحادیه های صنفی استان با اشاره به کمبود روغن در بازار و نارضایتی شهروندان از روند توزیع روغن بین واحدهای صنفی خرده فروش عنوان کرد: از این پس خرده فروشان می توانند بطور مستقیم روغن مورد نیاز خود را از کارخانه خریداری و در سامانه جامع تجارت ثبت و بفروش برسانند. خلیل قاسمی از تمامی واحدهای صنفی خواست تا اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند تا در ارزیابی ها و پایش‌های بازرسان شامل جریمه نشوند. به گزارش ایرنا ؛ وی اظهار داشت: امکان صدور مجوز برای کسانی که تمایل دارند در رسته عمده فروشی مواد غذایی فعالیت نمایند از طریق اتاق اصناف مرکز استان فراهم شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.