حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بیماران محروم به خدمات درمانی خیرین نیاز دارند
    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۰
    شناسه : 1813
    بازدید 1531
    6
    مدیر موسسه خیریه فاطمه بنت النبی(ص) خلیج فارس بندرعباس: افزایش روزافزون مشکلات خانواده های محروم در حوزه های مختلف از جمله معیشت، درمان، اجاره، ودیعه مسکن، تامین کولر و یخچال، تحصیل فرزندان و... در استان هرمزگان که هم قطب اقتصاد کشور و هم قطب فقر وفلاکت، بیکاری و گرانی و.. است، باعث‌شده است خیرین، مراکز و موسسات خیریه و نیکوکاری و... نیز به یاری نیازمندان بشتابند تا بخشی از نیازهای محرومان برطرف شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: افزایش روزافزون مشکلات خانواده های محروم در حوزه های مختلف از جمله معیشت، درمان، اجاره، ودیعه مسکن، تامین کولر و یخچال، تحصیل فرزندان و… در استان هرمزگان که هم قطب اقتصاد کشور و هم قطب فقر وفلاکت، بیکاری و گرانی و.. است، باعث‌شده است خیرین، مراکز و موسسات خیریه و نیکوکاری و… نیز به یاری نیازمندان بشتابند تا بخشی از نیازهای محرومان برطرف شود. البته نیاز است نهادهای انقلابی و صنایع (در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی‌شان)، دولتمردان و… نیز در این استان بگونه ای عمل کنند تا فقر وفلاکت و بیکاری از بین برود وخانواده های محروم از حداقل های زندگی بهره مند شوند. بایستی بیماران بتوانند بسهولت درمان شوند ورنج نکشند و بدلیل هزینه های سنگین درمان جان شان را از دست ندهند ویا قطع عضو نشوند و…. که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده اند» ما می خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد، بیش از رنج مریض داری، رنج دیگری نداشته باشد». همگان بایستی تلاش کنند تا این فرمایش معظم له محقق شود و خیرین و موسسات خیریه، نیکوکاری و گروه های جهادی نیز در این راستا تلاش می کنند. در ادامه سلسله گزارش های فعالان جهادی و خیریه به گفتگو با «محمد زارعی» مدیر موسسه خیریه فاطمه بنت النبی(ص) خلیج فارس بندرعباس پرداختیم تا موسسه و خدمات شان را معرفی کنیم و انتظار می رود خیرین در حوزه های مختلف با افزایش مشارکت‌شان با این موسسه خیریه، زمینه افزایش خدمات به نیازمندان را فراهم کنند.

    با ما همراه باشید. «محمد زارعی» مدیر موسسه خیریه فاطمه بنت النبی(ص) خلیج فارس بندرعباس گفت: تاسیس موسسه در دیماه ۱۳۹۹ و تاریخ شروع فعالیت موسسه نیز اوایل سال ۱۴۰۰ است. زارعی در خصوص نحوه و دلیل شروع کار این موسسه خیریه گفت: دغدغه نیازهای محرومان و نیازمندان را تا قبل از تاسیس موسسه داشتیم و بصورت مختصر از نیازمندان حمایت می‌کردیم و با همکاری و همدلی و نیز روحیه جهادی و معنوی دوستان، اقدام به تاسیس موسسه نمودیم و از سال ۱۴۰۰ رسما فعالیت موسسه شروع شد.وی افزود:بصورت ثابت تقریبا ۱۵ خانواده را تحت پوشش موسسه داریم، ولی بصورت مقطعی و ایجاب شرایط ، به سایر نیازمندان بصورت موردی خدمات مالی ،درمانی و دارویی و نیز تامین وسایل منزل از قبیل یخچال ،تلویزیون ،ماشین لباسشویی،اقلام غذایی و معیشتی و… داریم که در یکسال اخیر یک دستگاه تلویزیون، دودستگاه ماشین لباسشویی ،یک دستگاه یخچال فریزر به خانواده های محروم ونیازمند اهدا شده است. زارعی اظهار داشت: نیازمندان را از طریق معرفی دوستان و آشنایان و نیز رسانه ها و… شناسایی می کنیم ودر حد توان خدمات ارائه می کنیم. زارعی گفت: خیرین در زمینه مالی( وجه،تامین اجاره و رهن منزل) ،تامین لوازم منزل ،درمانی ،تامین دارو و اقلام غذایی می‌توانند کمک ومشارکت کنند و ما نیز بیشتر در زمینه اموری که مربوط به نیت های دارویی و درمان است، به نیازمندان خدمات‌دهی می‌کنیم.

    وی گفت: به علت کمبود و کاهش منابع،تاکنون موفق به خرید یا رهن و یا اجاره دفتر برای موسسه نشده ایم.شماره تماس: ۰۹۳۶۳۲۸۲۶۱۶ آماده پاسخگویی و شماره کارت: ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۴۳۵۷۸۰ به نام موسسه خیریه فاطمه بنت النبی(ص) خلیج‌فارس بندرعباس آماده دریافت کمک‌های خیرین نیک اندیش می باشد.وی تاکید کرد :به کمک خیرین،پزشکان و کسانی که در زمینه دارویی و آزمایشگاه و نیز تامین لوازم منزل فعالیت دارند ،ادارات و نیز صنایع نیاز مبرم داریم واگر پزشکان، آزمایشگاه ها، داروخانه‌ها و… همکاری کنند تا بتوانیم بیماران نیازمند را معرفی و خدمت دریافت کنند؛ می‌توانیم به بیماران نیازمند خدمات بیشتری با همکاری خیرین حوزه درمانی ارائه نماییم. پیشنهاد ما این است که هر یکی از این عزیزان ،چه آزمایشگاه، ارتوپد و سایر متخصصین که در حوزه درمانی و دارویی و طبابت فعالیت دارند ،اگر بتوانند با ما همکاری کنند ،بیماران محروم بیشتری می توانند درمان شوند. ان شاءالله بصورت جداگانه با هریک از این عزیزان بصورت مجزا جلسه برگزار می‌کنیم و در صورت موافقت، بیماران را طی یک فرایند خاصی معرفی می‌کنیم. بیماران محروم در واقع به خدمات خیرین بخش درمان نیاز دارند تا بدلیل مشکلات مالی از درمان یا تکمیل روند درمان باز نمانند وبه همین دلیل تصمیم داریم با فعالان بخش درمان استان مذاکره کنیم تا بیماران محروم را درمان کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.