دریا نیوز







استاندار هرمزگان خواستار شد؛ هوشمندسازی سامانه‌های تلفنی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی

دریا نیوز: استاندار هرمزگان خواستار پیگیری هوشمندسازی و تجمیع سامانه‌های پاسخگویی تلفنی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی شد

، 11:34   /   کد خبر: 34808   /   تعداد بازدید: 337


دریا نیوز: استاندار هرمزگان خواستار پیگیری هوشمندسازی و تجمیع سامانه‌های پاسخگویی تلفنی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی شد.
به گزارش خبرنگار دریا، فریدون همتی در نشستی که پیرامون تجمیع مراکز پاسخگویی تلفنی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۳۳ شماره تلفن سه رقمی توسط دستگاه ها برای اعلام موارد مختلف به مردم اعلام شده است.
وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت‌هایی که در این زمینه صورت گرفته نیاز است به این سمت برویم که تمامی این شماره های تماس در قالب یک شماره تجمیع شده و مردم از طریق آن یک شماره تلفن موارد مرتبط با دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس، اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر را اعلام کنند.استاندار هرمزگان افزود: با هوشمندسازی این سامانه، پس از هر تماس به صورت هوشمند هر مورد به دستگاه مربوطه اعلام می‌شود و در این راستا هوشمندسازی این سامانه ضروری است.
همتی بیان کرد: در استان هرمزگان پلیس ۱۱۰ با تجمیع مراکز پاسخگویی تلفنی خود، تجربه خوبی دارد و نیاز است مطالعات کافی با استفاده از دیگر تجربه‌ها در این حوزه صورت گیرد.
  وی بیان داشت: باید بر مبنای مطالعات صورت گرفته نقشه راه با تعیین زمان بندی مشخص در این حوزه تدوین شود و در نهایت به سمتی برویم که یک شماره تلفن واحد در این خصوص وجود داشته باشد.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: استان هرمزگان این آمادگی را دارد تا به صورت پایلوت طرح تجمیع شماره های تماس دستگاه‌ها و همچنین مراکز پاسخگویی تلفنی در آن به اجرا درآید.